شارژر Dom در اولین فیلم سریع و خشمگین یک سوپرشارژر تقلبی داشت


تلویزیون و فیلم تاثیر عمیقی بر جامعه خودرو گذاشته است. آنها کمک کردند تا ماشین های ساده به نمادهایی تبدیل شوند که اکنون در سراسر جهان محبوب و مورد علاقه هستند، اما بسیاری از وسایل نقلیه ای که ما عاشق آنها شده ایم، نتایج جادوی فیلم بودند.

Dodge Charger محصول 1970 دومینیک تورتو از اولین فیلم در سریع و خشن فرنچایز تنها یک مثال است. سوپرشارژر فراموش نشدنی آن در واقع تقلبی است. کریگ لیبرمن، مشاور فنی در دو مورد اول سریع و خشن فیلم، در یک ویدیوی جدید در کانال یوتیوب خود فاش کرد که دمنده عظیم و جلب توجه یک ماکت بوده و حتی به موتور متصل نشده است.

موتور بزرگی که در چارجر در گاراژ Dom فیلمبرداری شده بود، یک جانور 445 اینچ مکعبی، یک پایه ایستاده بود که قرار نبود به ماشین عضلانی کمک کند، و پس از فیلمبرداری به موتورفروشی برگشت. تماشاگران فیلم چشم عقابی متوجه می‌شدند که شارژر در انتهای فیلم دارای یک روکش تسمه دمنده بود تا این حقیقت را پنهان کند که کمربند وجود ندارد، اما این تنها ابزاری نبود که در سینما از آن استفاده شده بود. فیلم سینما.

این فیلم از پنج شارژر استفاده کرد که مدل های 1969 را به R/T های 1970 تبدیل کرد. دو تا از این پنج ماشین بدلکاری با رول میله‌های دوگانه سنگین بودند که وقتی بدانید کجا را نگاه کنید به راحتی قابل مشاهده هستند. ماشین قهرمان به راحتی با پشتیبانی سقف و میله های تکی خود متمایز می شود.

بسیاری از ماشین‌های سینمایی که روی پرده‌های بزرگ دیده‌ایم در زمان گم شده‌اند. آنها بازیافت می شوند، فروخته می شوند یا از بین می روند قبل از اینکه فیلم حتی فرصت ایجاد تأثیر فرهنگی داشته باشد و در مراحل اولیه سریع و خشن ماشین‌ها قبل از یافتن خانه‌های دائمی به سفرهای وحشیانه در سراسر جهان رفتند.



منبع