شاهکار برابوس یک مایباخ کلاس S با قدرتی نزدیک به 600 اسب بخار است که فضای داخلی فیروزه ای دارد

در پشت، یک دیفیوزر کربن دارای دو برش بزرگ برای نوک های مستطیل شکل سخاوتمندانه متعلق به یک اگزوز ورزشی سفارشی است. مایباخ S-Class کشته شده بر روی چرخ‌های معروف تیونر مونوبلوک سوار می‌شود که اندازه آن 22 اینچ است و ظاهری کرومی تیره دارد. این کفش‌های جدید با لاستیک‌های 265/35 ZR22 جلو و گوشتی 305/30 ZR22 پیرلی P Zero در عقب عرضه می‌شوند. مهندسان Bottrop همچنین سالن فوق‌العاده طولانی را پس از کار کردن با سیستم تعلیق بادی، 20 میلی‌متر (0.8 اینچ) به جاده نزدیک‌تر کرده‌اند.

همانطور که از نامش پیداست، 600 Masterpiece موتور V8 توئین توربوی خود را ماساژ داده است تا 600 اسب بخار قدرت تولید کند که به 591 اسب بخار (441 کیلووات) می رسد. با حداکثر گشتاور بسیار زیاد 590 پوند بر فوت (800 نیوتن متر)، کلاس S ارتقا یافته میباخ اکنون تنها در چهار و نیم ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون می رسد. این لیموزین سطح بالا به سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) با محدودیت الکترونیکی می رسد.

برابوس قبلاً روی جدیدترین نسل مرسدس کلاس S کار جادویی خود را انجام داده است، اما این اولین بار است که تیونر آلمانی موفق به دستیابی به نسخه کشیده میباخ شده است. به آن “شاهکار 600” می گویند (بله واقعا) و بر اساس S580 4Matic با V8 است. جالب اینجاست که روکش موتور با ظاهری ارزان، لوگوی شرکت را نشان می دهد که در کنار آن دو نشان بزرگ V12 قرار دارد که مختص مدل پرچمدار S680 است.

این سدان لوکس تقویت‌شده با ظاهری شوم، کیت بدنه ظریفی با اجزای فیبر کربنی به دست آورده است که دارای روکش براق یا مات است که با عناصر کرومی تیره‌شده همراه است. برابوس می‌گوید این قطعات پس از فروش بیشتر از صرف نمایش هستند زیرا نقشی کاربردی دارند. به عنوان مثال، لبه اسپویلر جلو در تونل باد کامل شده است تا برش محور جلو را کاهش دهد و جریان هوا را بهتر به ترمزها و رادیاتورهای جلو هدایت کند.

نقطه برجسته واقعی از لحظه ای که درها را باز می کنید قابل توجه است زیرا برابوس فضای داخلی خودرو را با بهترین چرم پوشانده است و دارای روکش فیروزه ای چشمگیر است. روی تشک‌های کف و سرپوش کشیده می‌شود در حالی که فیبر کربن سخاوتمندانه در داخل همچنان ادامه دارد، حتی برای پدال‌ها با نقاط لاستیکی خود برای جلوگیری از لغزش.

اگر این فضای داخلی برای سلیقه شما بیش از حد است، وقتی صحبت از سفارشی‌سازی کلاس S Maybach به میان می‌آید، از آنجایی که برابوس این خودروها را دقیقاً مطابق با مشخصات ارائه‌شده توسط مالک می‌سازد، محدودیت‌های زیادی وجود دارد.



منبع برابوس 600 شاهکار بر اساس مرسدس مایباخ S کلاس