شایعه شده است که جانشین هوندا Prelude در سال 2028 به عنوان یک خودروی برقی وارد بازار می شود

با این حال، هوندا رسما اعلام کرد که این دو خودروی اسپورت برقی یک مدل خاص و پرچمدار خواهند بود – هر دو در سطح جهانی عرضه خواهند شد. به غیر از نقشه راه EV که در تصویر بالا نشان داده شده است، هوندا همچنین اطلاعات کمی در مورد برنامه خود برای این دهه به اشتراک گذاشته است.

بیش از دو دهه از آخرین هوندا پرلود می گذرد. کوپه اسپرت دو در که در سال 2001 متوقف شد، یکی از وسایل نقلیه هیجان انگیز در خط تولید گسترده این برند ژاپنی بود. اما از آنجایی که احیای پلاک‌های قدیمی در سال‌های گذشته به موضوع تبدیل شده است (سلام تویوتا سوپرا و آکورا اینتگرا)، امیدی برای بازگشت Prelude وجود دارد.

توضیح هوندا در مورد الکتریکی 2030

با توجه به اینکه برقی‌سازی در حال حاضر برای خودروساز ژاپنی به راه افتاده است، شایعه‌ای اخیر از ژاپن بیان می‌کند که جانشین Prelude می‌تواند یک خودروی برقی باشد و در سال 2008 معرفی شود. در واقع، این مدل قبلاً در نقشه راه خودروهای الکتریکی هوندا به نمایش گذاشته شده بود که در فروردین ماه امسال.

این شایعه از ژاپن منتشر شد بهترین وب ماشین، بیان می کند که دو خودروی اسپرت الکتریکی که توسط هوندا در نقشه راه به نمایش گذاشته شده اند، جانشینان Prelude و NSX هستند (تصویر اصلی را در بالای این صفحه ببینید). مدت‌ها شایعه شده بود که آکورا NSX به عنوان یک مدل تمام الکتریکی بازمی‌گردد، حتی خود جان ایکدا، معاون و مدیر برند آکورا به آن اشاره کرده بود.

بازار آمریکای شمالی در سال 2024 دو خودروی برقی سایز متوسط ​​تا بزرگ را دریافت خواهد کرد که در حال حاضر به طور مشترک با جنرال موتورز توسعه می یابند – شاسی بلند جدید هوندا پرولوگ قبلاً معرفی شده است و سپس یک شاسی بلند EV جدید برای آکورا نیز وجود دارد. در چین، سری خودروهای برقی هوندا e:N تا سال 2027 شاهد 10 مدل جدید خواهند بود. از سوی دیگر، ژاپن یک مدل mini-EV تجاری تجاری را تا اوایل سال 2024 دریافت خواهد کرد، سپس مینی EV های شخصی و شاسی بلندهای برقی الکتریکی را دریافت خواهد کرد. .

نیمه دوم دهه 2020 شاهد خودروهای برقی هوندا مقرون به صرفه خواهیم بود که همچنان از طریق اتحاد خود با جنرال موتورز توسعه یافته اند. به طور کلی، 30 مدل هوندا EV تا سال 2030 در سطح جهان معرفی خواهند شد که تولید سالانه آن بیش از 2 میلیون دستگاه است.



منبع