شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ | alfaromeoblog

تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد. آخرین و جدیدترین شرایط خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده نمائید. شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است.

http://3dprintingindustry.irیکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است. این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد. البته این مشکل به مرور حل شد؛ زیرا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور همواره در حال رشد هستند.

ام‌وی‌ام X55 پرو

بنابراین می­توان گفت نمایندگی چری تقریباً در تمامی شهرهای ایران وجود دارد. از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد. همانطور که پیشتر بیان شد، ام وی ام محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می­رساند و تحویل محصولات نیز از 35 تا 45 روز کاری خواهد خود. کسانی که علاقه­ مندان به خرید محصولات modirankhodro به صورت اقساطی هستند با مراجعه به سایت ما و یا با مراجعه به نمایندگی­ های MVM در شهر خود، می­توانند از شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت آگاه شوند.

  • مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است.
  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • محصولات این شرکت به صورت نقدی و اقساطی و در قالب فروش فوری، لیزینگ، فروش اقساطی و … به فروش می­رسد.
  • مشخصات برای هر قطعه خودرو اهمیت زیادی دارد؛ زیرا به طور مستقیم با عملکرد خودرو شما مرتبط است.

تهیه لوازم اصل و قابل اعتماد برای این برند، تضمین کننده دوام خودرو و استفاده چند ساله از آن است. تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است.

شرایط فروش مدیران خودرو چگونه است؟

این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی مجله خبری خودرو آلفا رومئو طراحی شده است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است.

ام‌وی‌ام 110 دنده‌ای ۴ سیلندر، مدل ۱۳۹۳