شرکت‌های فنی نیسان تماس‌های خانگی برقرار می‌کنند تا به مالکان نحوه استفاده از خودروهایشان را آموزش دهند


اگر متوجه نشده اید، وسایل نقلیه مدرن مملو از ویژگی ها و فناوری هستند. حتی نیسان ورسا – ارزان‌ترین خودروی جدید در ایالات متحده – دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با کنترل‌های صوتی و دکمه‌های روی فرمان است. به چیزی مانند آریا بروید و حتی چیزهای بیشتری برای سر زدن وجود دارد. اصول اولیه معمولاً ساده هستند، اما فهمیدن همه فناوری ها می تواند ترسناک باشد. نیسان می خواهد این را تغییر دهد.

این خودروساز در حال راه اندازی برنامه جدیدی به نام تحویل دوم است. این اساساً یک بازدید بدون هزینه برای افرادی است که یک نیسان جدید می خرند، که به آنها کمک می کند تا بفهمند ماشینشان چه کاری می تواند انجام دهد. یک نیسان “انتظار فناوری” زمان و مکان را برای ملاقات با مالک، معمولاً دو هفته پس از اولین تحویل، هماهنگ می کند. این می‌تواند در خانه مالک، محل کار، توقف ناهار در استارباکس محلی یا نمایندگی‌هایی باشد که همه چیز از آنجا شروع شد. کارشناس گام به گام مالک را از طریق تمامی سیستم های خودرو راهنمایی می کند.

چنین کارهایی عموماً در طول فرآیند تحویل عادی انجام می‌شوند، اما ایده اینجا این است که قبل از غواصی عمیق‌تر، به مالکان زمان بدهید تا با خودروی جدید خود سازگار شوند. همچنین می‌توان جزئیات را در طول روز بزرگ نادیده گرفت، زیرا مالکان اغلب برای سوار شدن به جاده با سواری جدید خود هیجان‌زده هستند. گوش دادن به صحبت های فروشنده در مورد عملکردهای خودکار چراغ جلو یا تنظیم تنظیمات آب و هوا از طریق تلفن ممکن است در اولین بار به کار خود ادامه ندهد.

Dan Mohnke، معاون تجارت الکترونیک و تجربه مشتری نیسان، گفت: «اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشتریان انتظار تجربه‌ای شخصی‌شده را دارند که با خواسته‌ها و نیازهای آنها مطابقت داشته باشد. این نوع تجربیات برای ما بسیار مهم است تا برای مشتریان آریا خود که عمدتاً در برند نیسان تازه کار هستند و علاقه مند به استفاده از آخرین فناوری هستند، ارائه دهیم.”

در حال حاضر، تحویل دوم فقط در آریا ارائه می‌شود، احتمالاً به این دلیل که این خودرو از نظر فن‌آوری‌ترین خودروی نیسان است. انتظار می رود این سرویس در اواخر سال 2024 به Rogue and Leaf گسترش یابد.



منبع