شریک Lexus و Adidas در سفارشی RX 500h با الهام از Black Panther

یک ابرقهرمان باید به سبک سوار شود، بنابراین لکسوس و آدیداس برای ایجاد یک RX 500h F Sport منحصر به فرد با الهام از Black Panther: Wakanda Forever. یک تی شرت با نسخه محدود برای همراهی آن وجود دارد.

تی شرتی که با ماشین همخوانی دارد فقط برای افراد تاثیرگذار انتخابی در دسترس است. جبهه ضرب المثل «تربیت زن، تربیت یک ملت» در واکندان است. قسمت پشتی دارای نماد ویبرانیوم در جدول تناوبی در ترکیبی از بنفش، سیاه و طلایی است.

18 عکس ها

مواد داخلی تعمیرات اساسی کامل دریافت می کنند. چاپ طلایی الهام گرفته از واکاندا روی صندلی، پانل درها و لبه فرمان را می پوشاند. پشت سرها از همان مواد چاپ شده کربن 3 بعدی در قسمت میانی کفش های 4DFWD آدیداس استفاده می کردند. کنسول مرکزی از چوب برش لیزری و تزئینات طلایی تشکیل شده است. در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی، “لکسوس” با الفبای واکاندان ظاهر می شود.

موتیف رنگ در این RX از نوارهای بنفش بر روی پس زمینه سیاه تشکیل شده است. پایه کاپوت در شیشه جلو دارای الماس های طلایی است که گردنبند پنجه پلنگ سیاه را تداعی می کند. لهجه‌های طلایی فلزی در قسمت پایینی، دستگیره‌های در و تزئینات اطراف پنجره‌ها ظاهر می‌شوند. در دم، یک نشان “Vibe-Branium” را در الفبای واکاندان نشان می دهد.

مدرسه آدیداس برای آموزش تجربی در طراحی و مرکز تحقیقات طراحی Lexus Calty در RX 500h بی نظیر همکاری کردند. این اثر انشعابی از مجموعه آدیداس واکاندا برای همیشه است که تصور می کند لباس ورزشی برای تیم ملی ورزشی واکاندا چگونه ممکن است به نظر برسد.