شما می توانید با 2.4 میلیون دلار در آسمان خراش پاگانی زندگی کنید


میامی پر از آسمان خراش های شیک است. و برخی از خودروسازان قبلاً ادعایی در ساحل جنوبی با اقامتگاه‌های ممتاز از استون مارتین، بنتلی و پورشه دارند. اما یکی دیگر از تولیدکنندگان خودروهای سطح بالا در میامی ریشه می‌دهد: Pagani.

این خودروساز ایتالیایی اولین رندرهای آسمان خراش مسکونی خود را با همکاری شرکت معماری Revuelta و Pagani Arte منتشر کرد – بخش جدیدی از این شرکت که به سبک زندگی و نیازهای طراحی داخلی اختصاص دارد. و فانتزی به نظر می رسد.

Pagani Residences Miami

برج Pagani Residences 28 طبقه ارتفاع دارد و در منطقه North Bay Village در ساحل میامی واقع شده است. این هتل دارای 70 فضای نشیمن رو به بیرون بین دو تا چهار اتاق خواب خواهد بود که مساحتی بین 2000 تا 3300 فوت مربع دارد. هر اقامتگاه دارای سقف های 11 فوتی، فضای باز تا 1040 فوت مربع، نگهبانی 24 ساعته و پیاده روی 240 فوتی در خلیج بیسکاین خواهد بود.

برای یک درصد از صاحبان پاگانی، پنت هاوس روی پشت بام دارای دید 360 درجه، استخر خصوصی با جکوزی و حتی سقف های 13 فوتی بلندتر خواهد بود. و البته، همه مالکان برای ذخیره ابرخودروهای Huayra و Utopia خود به گاراژهای خصوصی دسترسی خواهند داشت. همچنین یک مارینا برای قایق های آنها وجود دارد. تا آنجا که ما می دانیم، پاگانی هنوز قایق تفریحی نمی سازد.

Pagani Residences Miami
Pagani Residences Miami

با این حال، صاحبان مشتاق Pagani باید چند سال صبر کنند. انتظار می رود برج پاگانی تا سال 2027 افتتاح نشود. قیمت آن از 2.4 میلیون دلار شروع می شود.



منبع