شهروند سالخورده اتومبیل ها را در نمایندگی به دلیل معامله ترش مشعل می کند… در سال 1986



در سال 1986 اتفاقات زیادی افتاده است. نمایش موزیکال “شبح اپرا” در لندن آغاز شد، در حالی که نمایش اپرا وینفری برای اولین بار در تلویزیون ملی در همان سال پخش شد. و مهمتر از آن، مردی به نام دیوی فردریک از یک فروشنده خودرو در فورت وین، ایندیانا، یک جیپ خرید.

اما این یک جیپ معمولی نبود که فردریک آن سال به خانه رفت. طبق اسناد دادگاه، فردریک نمایندگی را به فروش یک وسیله نقلیه لیمویی به او متهم کرد که پس از تقریباً چهار دهه منجر به انتقام‌جویی شد. واشنگتن پست گزارش ها.

O’Daniel Automotive Group نمایندگی شرکت بود که عکس های مردی را منتشر کرد که چندین خودرو را در دو مکان خود در ایندیانا نابود کرد. بر اساس سوگندنامه ای که توسط واشنگتن پست، فردریک یک پیکاپ 2002 Chevy S-10 را در حدود ساعت 1:15 بامداد 17 ژوئیه 2022 به محل فروش خودروهای دست دوم O’Daniel سوار کرد.

در سوگندنامه آمده است که فردریک سپس درپوش مخزن سوخت جیپ کامپس را باز کرد، یک شراره در حال سوختن جاده را پر کرد و پس از چند لحظه خودروی شاسی بلند را به آتش کشید. یک دستگاه جی ام سی آکادیا 2013 و یک جیپ چروکی مدل 2020 که هر دو در دو طرف قطب نما پارک شده بودند نیز دچار آتش سوزی شدند و خسارتی به ارزش نزدیک به 72000 دلار به همراه داشت.

هرچند این پایان کار نبود. فردریک یک مایل دورتر به نمایندگی O’Daniel Mazda رفت و ظاهراً سعی کرد همین کار را با یک کانورتیبل Pontiac Solstice مدل 2008 با بریدن سقف انجام دهد. در سوگندنامه آمده است که صندلی راننده مشتعل شده و بیش از 12000 دلار به کل خسارت وارد شده است.

از طریق فیلم های امنیتی، فردریک شناسایی و دستگیر شد. او به جرم خود اعتراف کرد و گفت که این کار را به عنوان انتقام از نمایندگی که در سال 1986 به او یک دستگاه جیپ با موتور معیوب فروخته است، انجام داده است.

اگر فردریک مجرم شناخته شود، به دلیل چهار فقره آتش‌سوزی با ۴۸ سال زندان مواجه است.



منبع