شورلت بلیزر EV مدل 2024 با 320 مایل برد، 557 اسب بخار در تریم SS معرفی شد

در تابستان 2023، بلیزر EV 2LT و RS به ترتیب با قیمت های تخمینی 47595 دلار و 51995 دلار به فروش می رسند. SS اواخر همان سال با قیمت 65995 دلار وارد بازار می شود. 1LT در سه ماهه اول سال 2024 با قیمت پیش بینی شده 44995 دلار به این محدوده می پیوندد.

گریدهای RS و SS با امکانات بیشتری در کابین خود ارائه می‌شوند. RS دارای دوخت متضاد آبی و قرمز است و SS در ترکیبی از قرمز آدرنالین و نارنجی آرگون موجود است. این مدل‌ها همچنین دارای فرمان کف تخت و دریچه‌های HVAC هستند که شبیه توربین هستند. آنها با صندلی های جلو دارای گرمکن و تهویه هستند.

RS و SS همچنین دارای چراغ‌های LED با شکوفایی خاصی از آن‌ها و نشان روشن Chevy هنگام نزدیک شدن یا دور شدن راننده هستند. هنگامی که به برق وصل می شود، لامپ ها به صورت متوالی روشن می شوند تا وضعیت شارژ خودرو را نشان دهند.

شورلت بلیزر EV مدل 2024 سرانجام ماه ها پس از معرفی خود در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2022 وارد بازار شد. Chevy وعده می دهد که انواع جلو، عقب و چهار چرخ متحرک در راه است، و این شرکت حتی در حال ساخت نسخه ای خاص برای پلیس است. برد می تواند به 320 مایل (515 کیلومتر) برسد.

در داخل، Blazer EV با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ عرضه می شود که 17.7 اینچ مورب در مرکز داشبورد اندازه گیری می کند. همچنین یک صفحه نمایش 11 اینچی برای دسته ابزار دیجیتال وجود دارد. سیستم کمک رانندگی پیشرفته Super Cruise جنرال موتورز یک گزینه است.

هیچ دکمه استارت در کابین وجود ندارد. در عوض، خودرو کلید را حس می کند و راننده به سادگی باید پدال ترمز را فشار دهد تا بلیزر EV آماده حرکت شود.

Chevy هنوز مشخصات تمام سطوح تریم را به تفصیل اعلام نکرده است. بلیزر EV SS پرقدرت دارای 557 اسب بخار قدرت (415 کیلووات) و 648 پوند فوت (879 نیوتن متر) گشتاور است. این وسیله نقلیه دارای حالتی است که شرکت آن را حالت Wide Open Watts (WOW) می نامد که به خودروی الکتریکی اسپرت اجازه می دهد در کمتر از چهار ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. سیستم شارژ تا 11.5 کیلووات را هنگام اتصال به پریز برق AC سطح 2 یا 190 کیلووات شارژر سریع DC پشتیبانی می کند.

Blazer EV استاندارد با مجموعه فناوری Chevy Safety Assist عرضه می شود. این سیستم شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، ترمز عابر پیاده جلو، نشانگر فاصله، کمک حفظ خطوط با هشدار خروج از خط و چراغ های جلو هوشمند است. ترمز اتوماتیک معکوس و کمک پارک نیز موجود است.

برای بحث در مورد Blazer EV و سایر وسایل نقلیه الکتریکی که از Chevy می آیند، این قسمت از Rambling About Cars را بررسی کنید: