شورلت سیلورادو HD 2024 با فضای داخلی دیجیتال، چهره ای تازه به نمایش درآمد

شورولت سیلورادو HD 2024 شورولت سیلورادو HD 2024

بقیه کامیون تقریباً مانند گذشته است، اگرچه مارک شورلت را روی کاپوت آن خواهید دید. شش رنگ جدید نیز ارائه شده است: خاکستری استرلینگ، خاکستر تیره، قرمز تابشی، طلایی رنگ متالیک، آبی متالیک دریاچه و متالیک شهاب‌سنگ. درب عقب شش حالته Multi-Flex همچنان یک گزینه است و برای کسانی که قدرت HD بیشتری را در یک آفرود اختصاصی می خواهند، ZR2 جدید به خط تولید ملحق خواهد شد. شورولت هنوز آماده صحبت در مورد آن کامیون نیست.

مدتی است که می دانیم شورلت در حال تغییر دادن سیلورادو HD خوب خود، هم در بیرون و هم در داخل است. آن روز فرا رسیده است، و در حالی که شما فوراً شورولت سیلورادو HD 2024 را با چهره دوستانه‌تر آن می‌شناسید، خبر بزرگ از درون می‌آید. یعنی به هر حال برای سطوح تریم LT و بالاتر.

شورولت سیلورادو HD مدل 2024 اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه ایالتی تگزاس در 29 سپتامبر انجام می دهد. تولید در نیمه اول سال 2023 آغاز می شود. قیمت آن نزدیک به شروع تولید اعلام می شود.



منبع

وقتی صحبت از فناوری به میان می‌آید، سیلورادو HD جدید از کروز کنترل تطبیقی ​​برای تریلر بهره می‌برد. این به گونه ای طراحی شده است که جرم اضافی یک تریلر را برای حفظ فاصله ایمن مناسب با وسایل نقلیه جلویی در نظر بگیرد. فناوری فعلی Transparent Trailer برای کار با تریلرهای گردن غاز گسترش یافته است. هشدار منطقه کور تریلر اکنون منطقه بزرگ تری را پوشش می دهد و رانندگان می توانند با یک نمایشگر هدآپ موجود چشم خود را به جاده نگاه دارند. و برای کسانی که تجربه آنالوگ را ترجیح می‌دهند، شورولت دکمه‌ها و دستگیره‌های فیزیکی را برای ویژگی‌های معمولی حفظ می‌کند.

تمام سطوح آشنای تریم برای سال 2024 باز می گردند، از جمله پیکاپ های WT با مضمون کار و سفارشی. در طرف دیگر، High Country نسخه جدید High Country Midnight Edition را دریافت می کند که دارای لهجه های بیرونی کروم مشکی، نشان های مشکی و رینگ های 20 اینچی مشکی است.

29 عکس ها

شورولت سیلورادو HD 2024
درب عقب شورولت سیلورادو HD 2024
شورلت سیلورادو HD داخلی 2024

همانطور که گفته شد، فضای داخلی داستان واقعی سیلورادو HD 2024 است. به شرطی که حداقل سطح تریم LT را انتخاب کنید، یک داشبورد کاملاً جدید خواهید داشت که دارای نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی قابل تنظیم است. پشته بزرگ و قدیمی در مدل قدیمی با یک مجموعه تمیزتر و باریکتر جایگزین شده است که دارای صفحه نمایش لمسی بزرگتر 13.4 اینچی است. کل پشته کمی به سمت راننده متمایل شده است، موضوعی که شورولت از کامیون های کلاسیک بدنه مربعی دهه 1970 و 1980 قرض گرفته است. این کنسول با یک شارژر تلفن بی سیم جدید طراحی شده است که عملکرد کنسول مرکزی را بهتر حفظ می کند.

شورلت سیلورادو HD داخلی 2024
شورلت سیلورادو HD داخلی 2024

در زیر کاپوت، هنوز هم یک موتور 6.6 لیتری V8 بنزینی یا 6.6 لیتری دورامکس دیزلی خواهید یافت. گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آلیسون اکنون گیربکس استاندارد موتور گازسوز است که اجازه می دهد تا وزن ترکیبی ناخالص آن به 26000 پوند افزایش یابد. در مورد توربو دیزل، با شورولت که ادعا می کند دورامکس 455 اسب بخار (339 کیلووات) قدرت و 950 پوند فوت (1288 نیوتن متر) گشتاور دارد، قدرت کمی افزایش یافته است. این رتبه‌بندی‌ها همچنان دارای گواهی SAE هستند، بنابراین هنوز نهایی نشده‌اند. گشتاور پایین در دیزل برای بکسل بهتر و کارکرد با سرعت پایین 25 درصد بهبود یافته است.