شورلت سیلورادو ZR2 گاومیش کوهان دار 2023 با سپرهای فولادی و صفحات اسکید معرفی شد


شورولت سیلورادو ZR2 Bison 2023 جدیدترین پیکاپ مقاومی است که از همکاری این کامیون ساز و American Expedition Vehicles (AEV) بهره می برد. مدل توانمندتر در اوایل سال 2023 وارد تولید می شود و از 78490 دلار شروع می شود که شامل هزینه مقصد می شود.

با Silverado ZR2 به عنوان نقطه شروع، Bison ظاهر تهاجمی تری به لطف جلو و سپرهای فولادی مهر شده با پودر و پوشش الکترونیکی دارد. طراحی شامل نقاط بازیابی و مراحل یکپارچه است. قسمتی که در بینی قرار دارد دارای یک نقطه برای نصب وینچ اختیاری است.

Chevy هنوز اعداد نهایی را در اختیار ندارد، اما در حال تخمین بهبود توانایی بایسون در خارج از جاده است. زاویه نزدیک شدن باید به 32.5 درجه افزایش یابد، در مقابل 31.8 درجه در شکل انبار. زاویه خروج به جای 23.3 درجه فعلی 23.4 درجه خواهد بود.

Bison روی چرخ‌های 18 اینچی با روکش مشکی براق و تایرهای 33 اینچی Goodyear Wrangler Territory MT سوار می‌شود. هیچ تغییری در فاصله 11.2 اینچی استاندارد ZR2 از زمین وجود ندارد.

Silverado Bison همچنین دارای پنج صفحه لغزنده برای محافظت از دیفرانسیل ها در هر دو انتها، جعبه انتقال و مخزن سوخت است. AEV از فولاد بور داغ برای آنها استفاده می کند که ادعا می کند 3.5 برابر قوی تر از اجزای فولاد با استحکام بالا با مهر سرد است.

پانل های چوبی فولادی از طرفین پایین کناره های پیکاپ محافظت می کنند.

از نظر زیبایی شناختی، این نسخه از کامیون دارای یک جلوپنجره مشکی است که نوار رنگ بدنه آن را برش می دهد. قسمت عقب دارای پوشش مشکی مات در درب عقب است. یک برگردان Bison در کنار تخت بار قرار دارد.

در داخل، نشان AEV روی پشتی سر جلو قرار دارد. این کامیون همچنین دارای کفپوش های مناسب برای آب و هوا می باشد.

پیشرانه و سیستم تعلیق از استاندارد ZR2. این به مشتریان یک موتور 6.2 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار (313 کیلووات) و 460 پوند فوت (624 نیوتن متر) گشتاور می دهد. قدرت از طریق 10 سرعته اتوماتیک انجام می شود و دیفرانسیل قفل جلو و عقب وجود دارد. این کامیون بر روی فنرها و فنرها و فنرهای DSSV Multimatic سوار می شود که حرکت چرخ را بهتر از سایر سیلورادوها ارائه می دهد.



منبع