شورلت کلرادو 2023 با بیش از 200 لوازم جانبی در دسترس خواهد بود


شورولت کلرادو 2023 با بیش از 200 لوازم جانبی در دسترس خواهد بود ماشین های عضلانی و کامیون ها. این مقدار تقریباً دو برابر بیشتر از پیشنهادات Chevy برای نسخه فعلی پیکاپ خواهد بود.

Motor1.com برای نمونه‌هایی از لوازم جانبی که شرکت قصد ارائه آن را داشت، با Chevy تماس گرفت. زمانی که خودروساز پاسخ دهد، این داستان را به روز خواهیم کرد.

پیشنهادات شورولت برای کلرادو فعلی شامل چند قطعه است تا آن را در خارج از جاده توانمندتر کند. این قطعات شامل چندین صفحه لغزنده، ورودی هوای سرد برای موتور 3.6 لیتری V6، ارتقاء سیستم تعلیق و قطعات مدل ZR2 است.

این احتمال وجود دارد که Chevy قطعات ZR2 جدید را به خریدارانی با درجه‌های پایین‌تر که به دنبال ارتقای کامیون‌های خود هستند، ارائه دهد. سطح تریم ناهموار آن سه اینچ بالاتر از پیکاپ استاندارد قرار دارد و دارای دمپرهای Multimatic DSSV است. این خودرو همچنین دارای سپرهای مختلفی است که زوایای نزدیک شدن و خروج را بهبود می بخشد. یک صفحه لغزنده برای محافظت از رادیاتور و تابه روغن موتور وجود دارد. ZR2 روی چرخ های 17 اینچی با لاستیک های 33 اینچی سوار می شود.

همچنین بسته Desert Boss برای ZR2 وجود دارد. چرخ‌های 17 اینچی با قابلیت مهره‌بندی، میله برس روی سپر جلو، نوار سبک روی تخت، میله نوری روی سقف، دوربین زیر بدنه و برگردان‌های خاص را اضافه می‌کند.

همه مدل‌های کلرادو 2023 اکنون با یک موتور 2.7 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر عرضه می‌شوند. در فرم پایه، با 237 اسب بخار (177 کیلووات) و 259 پوند فوت (351 نیوتن متر) گشتاور در دسترس است. تیون میان رده 310 اسب بخار (231 کیلووات) و 390 پوند فوت (529 نیوتن متر) را ارائه می دهد. ZR2 دارای قدرتمندترین نسخه با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 430 پوند فوت (583 نیوتن متر) است. تنها گیربکس موجود یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.

کلرادو 2023 در نیمه اول سال آینده به فروش می رسد. Chevy این کامیون را در ونتزویل، میسوری خواهد ساخت. در حال حاضر جزئیاتی از قیمت این کامیون در دسترس نیست.

اگر علاقه مند به شنیدن بحثی در مورد کلرادوی جدید هستید، این قسمت را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:



منبع