شورولت مونتانا 2023 با موتور 1.2 لیتری توربو در برزیل رونمایی شد


ما از کامیون کوچک آینده شورولت برای آمریکای جنوبی در ماه مارس امسال جاسوسی کردیم و این محصول در نهایت آماده عرضه کامل و رسمی است. نسل دوم مونتانا پلتفرم خود را با Chevy Onix، Onix Plus و Tracker مشترک است، به این معنی که بر روی شاسی یکپارچه مانند Ford Maverick و Hyundai Santa Cruz سوار می شود. مونتانا اکنون برای سفارشات در برزیل در دسترس است و اولین تحویل آن برای فوریه سال آینده برنامه ریزی شده است.

وانت کوچک آرزوی خارق‌العاده بودن خارج از جاده را ندارد. در عوض، Chevy روی عملکرد در جاده تمرکز می‌کند و قول می‌دهد که مونتانا “SUV مورد نیاز شما در وانتی است که رویای آن را داشتید.” یا با کنار گذاشتن زبان بازاریابی، این مدل بهترین فضای داخلی را در بخش کامیون‌های کوچک برزیل ارائه می‌کند، و همچنین یک تخت کامیون کاملاً ایزوله که مانند صندوق عقب خودروهای معمولی اجازه ورود آب و گرد و غبار به فضای بار را نمی‌دهد. . یک روکش تخت برقی اختیاری نیز وجود دارد.

به عنوان یک کامیون سبک زندگی بیشتر، مونتانا با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه نمی شود – شما نمی توانید آن را حتی به عنوان یک آپشن برخلاف فیات تورو، که یکی از رقبای کامیون جدید در برزیل است، داشته باشید. . همچنین فقط یک موتور در دسترس است – یک آسیاب 1.2 لیتری توربوشارژ سه سیلندر مشترک با Chevy Tracker. نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. حداکثر توان 133 اسب بخار (98 کیلووات) است که با حداکثر قدرت Tracker مطابقت دارد.

از نظر ابعاد، مونتانا کوچکتر از تورو است. با 185.8 اینچ (4.72 متر) طول، 8.66 اینچ (22 سانتی متر) کوتاه تر است. فضای بار می تواند تا 30.8 فوت مکعب (874 لیتر) را ببلعد، در حالی که Toro دارای حجم صندوق بار 33.08 فوت مکعب (937 لیتر) است. تا حدی، مونتانا در مقابل رنو اروچ قرار گرفته است که ابعاد مشابهی دارد و فضای بار کمی کوچک‌تر است.

در برزیل، مونتانا 2023 با قیمت‌هایی که از 134490 ریال برزیل شروع می‌شود به فروش می‌رسد که با نرخ فعلی مبادله حدود 25800 دلار است. هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه Chevy می تواند این مدل را به بازار ایالات متحده بیاورد، وجود ندارد.



منبع