شکسته شدن کشتی هیوندای در عکس های دراماتیک نشان داده شده است

در سپتامبر 2019، تصادفی در سواحل گرجستان رخ داد که در آن یک کشتی هیوندای حامل هزاران وسیله نقلیه بود. گزارش ها ادعا می کنند که کشتی واژگون شده و آتش گرفته و چندین خودرو در لاشه خود فرو رفته است. کشتی را تکه تکه کردند تا لاشه هواپیما از محل فعلی خود خارج شود.

گزارش ها حاکی از آن است که گلدن ری پس از خروج از بندر برانزویک در جورجیا به سمت بالتیمور حرکت کرد.

یک پست در شبکه های اجتماعی از اوریزن گلدن ری را نشان می دهد که تکه تکه شده است و اتومبیل های محبوس شده در داخل را نشان می دهد. می‌توانید عکس‌های دراماتیک را در بخش تعبیه‌شده در بالا مشاهده کنید، یا از طریق لینک منبع در پایین این استوری به پست فیسبوک دسترسی پیدا کنید.

آخرین قطعه از لاشه گلدن ری در اواخر سال 2021 از صحنه خارج شد.



منبع

پس از این حادثه، NPR گزارش داد که یک تیم بازیابی از ایالت جورجیا، گارد ساحلی و پیمانکار هیوندای، Gallagher Marine Systems، موظف شدند تا حدود 300000 گالن سوخت و نفت را از مخزن کشتی خارج کنند. پس از این تلاش هنوز نشت هایی وجود داشت، اگرچه تلاش هایی پس از آن برای کاهش انتشار آلاینده ها انجام شد.

گلدن ری 656 فوتی یک ناو حامل خودرو متعلق به هیوندای گلوویس – بخش لجستیک حمل و نقل اقیانوس هیوندای موتور بود. این خودرو ظرفیت 6933 خودرو را داشت اما در زمان وقوع حادثه تنها 4300 خودروی کیا، جنرال موتورز (شورولت و جی ام سی)، مرسدس بنز و رم را حمل می کرد.

هنگام وقوع این حادثه 24 سرنشین کشتی بودند که شامل 23 خدمه از کشورهای مختلف و یک خلبان آمریکایی بود. همه زنده نجات یافتند.

برای از بین بردن خرابه اشعه طلایی، طرحی ابداع شد که آن را به هشت قسمت برش می دادند و هر بخش را جداگانه از آب خارج می کردند. ویدئویی متحرک از این طرح توسط مرکز اطلاعات مشترک سنت سیمونز ساوند منتشر شده است که می توانید آن را در بالا مشاهده کنید.