صفحه اصلی آناهیتا آسانسور کرمانشاه دارای پروانه طراحی و مونتاژ

آسانسورهای کارگاهی و صنعتی معمولا برای حمل افراد و بارهای بسیار سنگین تعبیه می‌شوند. از این رو متریال به کار رفته در این مدل آسانسور مقاومت و طول عمر بیش‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. یکی از حیاتی ترین بخش‌های آسانسور، سکشن پاراشوت است که برای متوقف کردن کابین به کار می‌رود(حتی در اثر پاره شدن سیستم آویز). در صورتی که سرعت کابین بیشتر از حد معمول گردد، فک‌های پاراشوت آسانسور از دوطرف با ریل آسانسور درگیر شده و مانع از سقوط کابین می‌شوند.

سنسور درب :

در حال حاضر، شرکت های مختلفی مشغول پخش و خرید عمده دکمه آسانسور هستند. بدترین حالت، گیرافتادن در کابین آسانسور یا سقوط آسانسور است که به منظور جلوگیری از این حوادث دلخراش توجه به تعمیر آسانسور الزامی است. همانند آسانسورهای دیگر، آسانسورهای کارگاهی نیز از وجود قطعه‌ای به نام پاراشوت بهره مند هستند که در صورت عمل نکردن محدود کننده‌های انتهایی از سقوط آسانسور جلوگیری می‌کند. اما این فرض غلط است که کلا موتورخانه‌ای در کار نیست، بلکه به جای پشت‌بام یا بالای اماکن، موتورخانه در چاهک آسانسور قرار دارد و از همان جا مدیریت می‌شود. سنسور درب یا فوتوسل، یک سنسور نوری است که بر روی بدنه کابین و مقابل درب نصب می‌شود که وظیفه آن شناسایی موانع مقابل درب است که درب به طور ناگهانی بسته نشود یا اگر شخص و تجهیزات به طور کامل وارد کابین نشده باشد، کابین ناگهان حرکت نکند. شالتر‌ها یا میکروسوئیچ‌ها قطعاتی هستند که در ابتدا و انتهای چاله آسانسور قرار می‌گیرند تا از خطرات احتمالی مانند برخورد کابین با کف و یا سقف جلوگیری شود و بسته به نوع تابلوفرمان مورد استفاده، ممکن است در هر ردیف از 4 الی 8 عدد شالتر استفاده شود.

مابین این سیم یا طناب فلزی، چرخی قرار دارد که با انرژی موتور الکتریکی به گردش در می آید و باعث به بالا و پایین کشیدن کابین می شود. از این آسانسورها در ساختمان ها و آپارتمان هایی که ارتفاع زیاد دارند استفاده می شود. یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه فعال در زمینه آسانسور در ایران، شرکت آریان آسانسور است. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده ی قطعه ی تابلو فرمان میکروپروسسوری شناخته می شود. این شرکت هم اکنون نقش بسیار پررنگی در بازار آسانسور ایران دارد.

کابين هاي آسانسور شرکت مهديس آسانبر همگام با استاندارد نوين بين المللي با رعايت کليه اصول ايمني ، متناسب با مشخصات فني وکاربرد آن بر طبق درخواست سفارش دهنده ساخته مي شود. ديواره ، کف، سقف، فريم وکفشکهاي کابين از موادي ساخته مي شوند که مقاومت بالايي در برابر نيروهاي وارده در هنگام کارکرد عادي ، عملکرد ترمز ايمني (پاراشوت) وبرخورد احتمالي روي ضربه گيرها را دارا باشند . با توجه به نوع ساختمان و محل آن ظرفیت آسانسور باید منطقی و مناسب باشد.

  • اما در این مقاله قصد داریم به بررسی حقایق جالب آسانسورها بپردازیم.
  • نوعی آسانسور است که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می‌شود.
  • نرده امگا در جلوی قسمت ورودی نصب شده و با باز و بسته شدن مانع از ورود اجسام و افراد ناخواسته به داخل کابین آسانسور کارگاهی می گردد.

صفحه اصلی آناهیتا آسانسور کرمانشاه دارای پروانه طراحی و مونتاژ

یو پی اس آسانسور دستگاهی برای حل مشکلات پشتیبانی آسانسور در مواقع قطعی مرجع برق می باشد. یو پی اس آسانسور باتوجه به چند عامل مهم ازجمله مدت زمان قطعی برق، ظرفیت موتور آسانسور، نوع آسانسور، یا محل قرارگیری آسانسور در محل مسکونی یا تجاری و… تولید میشود. این مدل از آسانسور بر پایه نیروی آزاد شده از فشار روغن کار می‌کند.

همچنین در اجرا و جایگذاری ریل ها میتوان آنها را به تیپ های وزنه بغل و وزنه پشت تقسیم نمود. جهت حرکت کابین در ارتفاع سکشن ها تا ارتفاع مورد نظر نصب شده و استوپر مکانیکی حد بالا بر روی سکشن بسته می شود. وظیفه ی این قطعه هدایت کابین و وزنه ی تعادل است همچنین کاهش حرکات جانبی و جلوگیری از تکانهای بیش از حد کابین از دیگر وظایف این عضو به شمار میرود. الیشا گریوز اوتیس در سال 1852 اولین آسانسور ایمن برای انسان‌ها را ساخت. او در واقع با اختراع ترمز‌های اتوماتیک تحولی عظیم در این صنعت پدید آورد. امکان نصب و استفاده از بالابرها در فضاهایی همانند بین پله ها، جلوی بالکن و … وجود دارد، ولی این امکان برای آسانسورها وجود ندارد.

تضمین کیفیت

از آن جایی که این آسانسورها مسافران را حمل می‌کنند، باید شرایط و استانداردهای خاصی را برای اطمینان از ایمنی آن‌ها در نظر بگیرند. آن ها می‌توانند در گستره ای از اندازه ها قرار بگیرند و تعداد مختلفی از مسافران را حمل کنند. تابلو فرمان آریان با کیفیت ترین و بهترین تابلو فرمان آسانسور ایرانی است که در سراسر ایران پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارد. شرکت آریان آسانسور با 30 سال سابقه در امر تولید تابلو فرمان آسانسور ، با تکیه بر دانش متخصصان خود ، بهترین تابلو فرمان را به بازار عرضه می کند.