ضربه راننده SUV و به معنای واقعی کلمه بر روی C4 Corvette را تماشا کنید

با توجه به پستی در موضوع Reddit که به درستی نامگذاری شده است احمق ها در ماشین ها، تصادف در گلندیل رخ داد. ویدئویی که می‌توانید در پست تعبیه‌شده زیر یا از طریق لینک منبع در پایین این داستان تماشا کنید، نشان می‌دهد که یک فورد اکسپلورر به یک شورت کوروت C4 برخورد کرده و به معنای واقعی کلمه از روی کوپه کلاسیک عبور می‌کند. در مورد یک SUV صحبت کنید کاوش زمینی که قبلا ندیده بود (جناسی در نظر گرفته شده).

در هر صورت، اگر توجه کامل راننده SUV به کار با وسیله نقلیه بود، می‌توان از تصادف جلوگیری کرد. حتی در تصادفات با سرعت کم، تصادف می تواند خسارات زیادی را به همراه داشته باشد – در این مورد، زیرا راننده به جاده نگاه نمی کرد.

شما چی فکر میکنید؟ چه کسی در این حادثه ناگوار مقصر است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع رانندگی آهسته در یک روز آفتابی در یک محله آرام چه مشکلی دارد؟ ظاهراً شما می توانید یکی از این رانندگانی باشید که در کورس تصادف با سرعت کم در کالیفرنیا رفته اند.

در همین حال، ذکر این نکته ضروری است که سرعت ویدیو توسط آپلودکننده ویدیو کاهش یافته است. برخی از نظر دهندگان تاپیک اشاره کردند که خورشید مستقیماً به صورت راننده اکسپلورر می تابد، در حالی که برخی دیگر گفتند که ستون A ضخیم و آینه های جانبی بزرگ – هر دو می توانستند کوروت را از دید راننده پنهان کنند. برخی دیگر اظهار داشتند که راننده کوروت نیز تا حدودی مقصر بوده است، زیرا خودرو به اندازه کافی سرعت خود را با نزدیک شدن به تقاطع کاهش نداده است.

همانطور که مشخص شد، این یک مورد ادعایی حواس پرتی در رانندگی بود که از زمان ظهور دستگاه های دستی باعث تصادفات بی شماری شده است. به وضوح می‌توانستید ببینید که راننده اکسپلورر روی گوشی است و گوشه را بریده و C4 Corvette آبی را از دید آن‌ها گم کرده‌اید.

ما هیچ اطلاعاتی در مورد میزان خسارات وارده به کوروت نداریم. اما از نظر ظاهری، این احتمال وجود دارد که سپر جلو، چراغ‌ها، کاپوت، تمام پانل‌های سمت چپ، در و پنجره سمت چپ، و بالای تارگا – همگی نیاز به تعمیر یا حتی تعویض دارند.