طبق گزارش ها، فیات 600 و مولتی پلا به عنوان کراس اوورهای کوچک بازمی گردند

فیات با مدل‌های متعددی که در اروپا عرضه نمی‌شوند، مانند آرگو، کرونوس یا پالس، حضور پررنگی در آمریکای لاتین دارد. به جز 500 برقی، خط تولید این شرکت در قاره کهن کمی طولانی شده است. نسل قبلی 500 بنزینی به همراه پاندا محصولات قدیمی هستند در حالی که تیپو همیشه جایگزین ارزان تری برای فولکس واگن گلف و سایر خودروهای کامپکت بوده است. خوشبختانه خودروهای جدید ممکن است در راه باشند.

رندر فیات 600 2024 توسط Motor1.com

گفته می شود که مولتیپلای دوباره متولد شده به طور غیرمستقیم جایگزین 500X و تیپو خواهد شد که هر دوی آنها می توانند در سال 2024 متوقف شوند. با توجه به ارزشش، یک عکس جاسوسی از نمونه اولیه 600 استتار شده در اوایل ماه جاری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

4 عکس ها

نام افسانه‌ای دیگری که قرار است بازگردد، Topolino در سال 2023 به‌عنوان نسخه‌ای از سیتروئن Ami و Opel Rocks-e چهارچرخه است.





منبع

فلز تازه بیشتری در سال 2024 با نسل بعدی پاندا بزرگتر وارد می شود که قرار است به طور انحصاری به عنوان یک خودروی برقی بر روی یک پلت فرم ارزان قیمت CMP فروخته شود. تا سال 2026 که فیات قصد دارد مدل هیبریدی را بازنشسته کند، به طور مسالمت آمیز با مدل فعلی همزیستی خواهد کرد. همان معماری زیربنای یک پاندا کاملاً جدید نیز ممکن است برای بازگشت غافلگیرکننده Multipla مورد استفاده قرار گیرد، اما این بار، این یک کراس اوور الکتریکی احتمالاً بزرگتر از پاندا بعدی خواهد بود.

گزارش‌ها از ایتالیا نشان می‌دهند که خط تولید فیات در سال‌های آینده شکوفا خواهد شد و از سال 2023 با بازگشت 600 شروع می‌شود. Motor1.com، این مدل در حال شکل گیری است تا یک کراس اوور ساب کامپکت در حدود چهار متر طول داشته باشد. گفته می‌شود این خودرو بر روی پلت‌فرم CMP نسل دوم سوار می‌شود و پیشرانه‌های بنزینی (پژو Puretech) و هیبریدی را در کنار یک راه‌اندازی EV خالص ارائه می‌کند. ظاهراً در نیمه دوم سال آینده در لهستان وارد تولید خواهد شد.