طبق گزارش ها، هوندا پرلود هیبریدی جدید 207 اسب بخار تولید خواهد کرد


در نمایشگاه خودروی توکیو سال گذشته، هوندا با رونمایی از هوندا پرلود کانسپت همه را شگفت زده کرد. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که در نهایت کوپه هیبریدی دو در را تولید خواهد کرد و گزارش جدیدی از بهترین وب ماشین بینشی از جزئیات پیشرانه ادعایی خودرو، ابعاد و قیمت ژاپنی ارائه می دهد.

ما از قبل می دانیم که این خودرو یک پیشرانه هیبریدی خواهد داشت که به گفته مهندس ارشد تومویوکی یاماگامی، به عنوان “پیش درآمدی” برای خودروهای الکتریکی آینده هوندا عمل خواهد کرد. بهترین ماشین معتقد است که همان موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر e:HEV را خواهد داشت که آکورد و سیویک هیبریدی را تامین می کند و با مجموع 207 اسب بخار قدرت، کمی بیشتر از هر دو خواهد بود. آخرین پرلود در سال 2001 در ایالات متحده 200 اسب بخار قدرت داشت.

کانسپت هوندا پرلود در نمایشگاه تحرک ژاپن

ظاهراً Prelude دارای 169.3 اینچ طول، 70.5 اینچ عرض و 51.2 اینچ ارتفاع با فاصله بین دو محور 101.4 اینچ خواهد بود. این آن را بزرگتر از مزدا MX-5 میاتای دو سرنشینه با طول 154.1 اینچ می کند که جای تعجب نیست و از نظر اندازه تقریباً مشابه تویوتا GR86 با فاصله بین دو محور مشابه است.

طبق گزارش ها، هوندا آن را به عنوان یک مدل ممتاز قرار می دهد که بالاتر از تویوتا دو در قرار گرفته است. ظاهراً در ژاپن 4.2 تا 4.5 میلیون ین (27325 دلار با نرخ مبادله امروزی 29277 دلار) هزینه خواهد داشت که بیشتر از 2.9 تا 3.6 میلیون ین (18867 تا 23422 دلار) GR86 است، اما با گزارش عمومی بهترین است. دانه بزرگ نمک، زیرا گزارش های گذشته آن همیشه دقیق نبوده است.

مدل طول فاصله بین دو محور عرض ارتفاع
مزدا میاتا 154.1 اینچ 90.9 اینچ 68.3 اینچ 48.6
تویوتا GR86 167.9 اینچ 101.4 اینچ 69.9 اینچ 51.6 اینچ
هوندا پرلود 169.3 اینچ 101.4 اینچ 70.5 اینچ 51.2 اینچ
فورد موستانگ 189.4 اینچ 107.0 اینچ 75.4 اینچ 55.0 اینچ

انتظار نمی رود که Prelude تا نیمه دوم سال 2025 وارد بازار شود و “اسپرت ترین و پر سر و صداترین خودرو” در جهان نخواهد بود، بنابراین انتظارات خود را در روز پیاده سازی کنید. همچنین مشخص نیست که آیا هوندا قصد دارد آن را در ایالات متحده بفروشد یا خیر. این خودروساز در حال توسعه Prelude در هر دو پیکربندی فرمان چپ و راست است، بنابراین این احتمال وجود دارد که بتوانیم آن را در اینجا دریافت کنیم، اما هیچ چیز رسمی نیست.



منبع