طبق گزارش ها، BMW در حال احیای سری 6 است


خودروسازانی مانند BMW به طور مداوم خط تولید خود را اصلاح می کنند. ممکن است یک مدل آنطور که باید به فروش نرسد و شرکت را مجبور کند نگاهی طولانی به محصولاتش بیندازد. گزارش جدید حاکی از آن است که خودروساز آلمانی آماده احیای سری 6 است که جایگزین سری 8 در مجموعه خواهد شد. همان گزارش می گوید که ب ام و شاسی بلند XM را نیز نابود خواهد کرد.

خبر از اخبار خودرو، و به منبعی ناشناس در صنعت زنجیره تامین اشاره می کند. منبع ادعا می کند که 6 جدید در نیمه دوم سال 2026 و درست پس از پایان تولید سری 8 وارد بازار خواهد شد. به نظر می رسد که سری 6 احیا شده نقشی مشابه برادر بزرگتر خود دارد و ظاهراً BMW آن را در اشکال کوپه و کانورتیبل عرضه می کند. سری 8 در مدل های بدنه دو، چهار در و کانورتیبل موجود است.

سری 6 در سال 2019، یک سال پس از معرفی سری 8 بی ام و، ایالات متحده را ترک کرد. فاصله قیمتی قابل توجهی بین این دو مدل وجود داشت و سری 8 از 110000 دلار شروع می شد. طبق گزارش ها، نسخه جدید بر روی پلت فرم CLAR این خودروساز سوار خواهد شد که می تواند پیشرانه های گازی، هیبریدی و باتری-الکتریکی را در خود جای دهد.

SUV هیبریدی پلاگین XM BMW بسیار جدید است، اما ANمنبع می گوید که شرکت برنامه ای برای جایگزینی آن پس از پایان تولید در اواخر سال 2028 ندارد. برنامه معرفی یک نسخه تمام الکتریکی بود، اما طبق گزارش ها لغو شده است.

با این حال، بی ام و بلاگ کمی آب سرد روی گزارش جدید می ریزد. منابع خود این نشریه می گویند که این شرکت هنوز برنامه ای برای معرفی مجدد سری 6 یا کشتن XM ندارد. موتور 1 برای نظر دادن با BMW تماس گرفته است، و اگر پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.



منبع