طراحی بنر با فتوشاپ گام به گام و تصویری خوش آموز

طراحی بنر با فتوشاپ گام به گام و تصویری خوش آموز

برای مثال من در سمت چپ و راست بنر تبلیغاتی یک پرچم قرار می‌دهم و لوگو سایت را به وسط کار اضافه می‌کنم. در فتوشاپ می توانیم به راحتی انواع بنر مذهبی، تبلیغاتی، تسلیت، هیئت و … در این مقاله تمامی مراحل طراحی بنر چاپی در فتوشاپ را اموزش داده ایم. برای طراحی بنر چاپی در فتوشاپ باید اصول و نکاتی را رعایت کرد. ما در اینجا اصول طراحی بنر در فتوشاب و آموزش طراحی بنر چاپی در فتوشاپ را رایگان آموزش می دهیم. خوشبختانه سایت فرادرس که مملو از آموزش های مفید و کاربردی است در زمینۀ فتوشاپ نیز آموزش های بسیار خوبی دارد که می توانید برای کنکاش بیشتر در دنیای وسیع فتوشاپ از آنها استفاده کنید.

  • تمامی طراحان و متخصصین فتوشاپ از انجام این کار بر می آیند با این تفاوت که خلاقیت هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.
  • در اینجا باقی پیشنهادمان را که « فروش تا ۵۰ درصد تخفیف، تنها به صورت آنلاین » را اضافه می‌کنیم.
  • در نهایت می بینید که تصویر با اندازه ای مناسب درون کادرِ از پیش رسم شده قرار گرفت.
  • در گام هفتم به عنوان گام آخر، می‌بایست همانند آن چه درآموزش تصویری ساخت گیف در فتوشاپبه شما آموزش داده شد، عمل کنید.
  • در این مرحله از آموزش طراحی بنر مذهبی در فتوشاپ، تصاویری که نیاز دارید و قبلاً آن‌ها را ذخیره کرده‌اید را به پروژه اضافه کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. با استفاده از گزینه Duplicate Selected Frames و همچنین آیکون چشم در کنار هر لایه، آبجکت هایی که قصد نمایش آن‌ها را دارید در حالت «قابل رویت» قرار دهید و بقیه را پنهان کنید. به عنوان مرحله آخر در این گام، ایده های خود را روی صفحه اجرا کنید. طراحی آسان بنر گیف ها حتی با ایده ها و خلاقیت های خودتان امکانپذیر است. ۱۱- فریم پنجم را ساخته و این بار، دکمه و متن روی آن را visible کنید.

با این کار نقشه ذهنی خود را از فرآیند طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ بر روی یک کاغذ پیاده می کنید. توجه داشته باشید که این طرح خام اولیه را می توانید در ادامه کار بهبود بدهید اما برای شروع، تنها یک طرح اولیه کافی است.برای ایجاد طرح زیر از «Rectangle Tool» با کلید میانبر «U» استفاده کردیم. در هر یک از این مستطیل ها می توانیم عکس، متن یا هرنوع المان طراحی مورد نظر خود را قرار دهیم. البته در طرح نهایی این آموزش خواهید دید که مستطیل ها در نهایت، کادرهایی رنگی خواهند بود که پشت متن تبلیغ ظاهر می شوند.

اکثر شرکت ها از آن به نحوی استفاده می کنند زیرا روشی مقرون به صرفه ، قابل اندازه گیری و موثر برای برندینگ و افزایش فروش است. برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین فارسی زبانان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. Poster Maker ابزاری غیر معمولی است که ارسال های منظم شما را در عرض چند ثانیه به پوسترهای خلاق تبدیل می کند. پوستر طراحی شده خود را از طریق گزینه های به اشتراک گذاری آسان در رسانه های اجتماعی ، همه را به خلاقیت های خود اطلاع دهید. اگر به دنبال آموزشی رایگان برای شروع کار با فتوشاپ می گردید، دوره رایگان آموزش جامع فتوشاپ 2014 از مقدماتی تا پیشرفته در سایت خوش آموز، مکان بسیار مناسبی برای شروع کار می باشد. بنابراین کار را با ایجاد یک بنر \(2560 \times 1440 \text\) در فتوشاپ آغاز کنید.

شما هم در سایت‌های ایرانی و خارجی، بنرهای تبلیغاتی چشمک‌زن و آزاردهنده را دیدید. از طرفی بعضی از بنرها هم به شدت تاثیرگذار و الهام‌بخش هستند و نرخ تبدیل خوبی هم می‌گیرند. ساخت بنر تبلیغاتی نیاز بسیاری از کسب و کارها و مشاغل گوناگون است. ابزارهای مختلفی برای طراحی بنر تبلیغاتی وجود دارد که یکی از مرسوم‌ترین آن‌ها، نرم افزار قدرتمند فتوشاپ است. در این مقاله بهآموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپمی‌پردازیم. آموزش طراحی بنر تبلیغاتی سایت با فتوشاپ در دوره جدید تبلیغات اثرگذار آراد برندینگ برگزار شد.

موثرترین اندازه های بنر کدامند؟

بعد از اعمال تغییرات، روی دکمه Save کلیک می‌کنیم و کارمان تمام می‌شود. از منوی Files وارد Export شده و گزینه Save for web را انتخاب می‌کنیم. روی لایه مربوطه راست کلیک کرده و Blending Options را انتخاب می‌کنم. اگر میخواهید در ابعاد بزرگ کار کنید بهتر است از عکس های با کیفیت بالاتر استفاده کنید.

با استفاده از نرم افزار فتوشاپ بنرها و طرح های تبلیغاتی شیک و جذابی برای سایت خود خلق کنید تا مشتریان به وب سایت شما اعتماد کنند. در این دوره آموزشی کار با فتوشاپ یاد می گیرید که چگونه بهترین طرح های تبلیغاتی را طراحی کنید و صفحات مرتبط با لندینگ پیج خود را تبلیغ کنید. اگر دوست دارید به صورت یک حرفه ای پیش برید گام به گام آموزش های آراد برندینگ را دنبال کنید. در این سری مقالات آموزش فتوشاپ به آموزش کتاب pdf طراحی بنر در فتوشاپ و همین طور درست کردن بنر تبلیغاتی در تلگرام و طراحی بنر تسلیت در فتوشاپ و طراحی بنر مذهبی می‌پردازیم. نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار جهت ویرایش و البته ایجاد انواع تصاویر و بنرهای تبلیغاتی است. در این مطلب انزل وب می خواهیم به صورت تصویری شما را با مراحل ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ به صورت ثابت یا متحرک برای اهداف گوناگون و به شکلی که باعث جلب نظر مخاطبان هدف شوند، آشنا سازیم.

آموزش ساخت بنر تبلیغاتی با فتوشاپ برای تلگرام

سپس با Stroke یک علامت بعلاوه به ضخامت \(\text\) ترسیم کنید. برای این کار بر روی آن راست کلیک کنید و گزینۀ Create Clipping Mask را انتخاب کنید. خب برای این آموزش ما یک سری منابع در نظر گرفتیم که شما باید در ابتدا اونارو دریافت کنیدهمچنین براتون فایل لایه باز رو جهت شخصی سازی قرار دادم پس برای دریافتشون به انتهای آموزش برید و اون رو دریافت کنید. کلمه‌ی SALE را بر روی فونت Morton حالت Bold با اندازه 110pt قرار دهید.

تغییر رنگ پس زمینه بنر

حاشیه‌ای در اطراف بنر در نظر داشته باشید تا زمان چاپ در صورت نیاز به برش (کراپ) و یا پانچ مشکلی پیش نیاید. بهتر است قبل ذخیره کلید های ctrl و E را بگیرید تا لایه طراح گرافیک جونیور ها بسته شوند. بعد از گزینه save در پنجره باز شده روی LZW کلیک کنید.