طراحی ویلا دوبلکس کوچک

بنابراین حتما مسیرهایی را در باغ در نظر بگیرید و البته چقدر خوب است اگر مکان هایی راز آلود برای کشف کردن داشته باشید، کشف یک معمای شیرین پس از پیمودن مسیری جذاب می تواند بسیار لذت بخش باشد. داشتن ایده هایی خلاقانه برای طراحی محوطه سازی خانه باغ در واقع یکی از پیچیده ترین و در عین حال شیرین ترین کارهای هر معمار فضای سبز است. المان هایی نظر برکه و آبنما که صدای طبیعت را تداعی می کنند بسیار آرامش بخش و رویایی خواهند بود که البته حضورشان بستگی زیادی به بودجه و خواست کارفرما در طراحی و محوطه سازی باغ دارد. برای طراحی و محوطه سازی باغ از المان هایی نظیر آلاچیق و آبنما و برکه و استخر و … وجود بلوکهای سیمانی در کف محوطه قسمت ورودی ،ساکنان و مهمانان را به قسمتهای ورودی ویلا هدایت میکنند. نمونه دوم از طراحی و محوطه سازی باغ ویلا مربوط میشود به ویلایی زیبا که در محوطه آن سه درخت تنومند وجود دارد. طراحی و محوطه سازی باغ نسبت به هرگونه طراحی برای هر فضای دیگری از اهمیت دو برابری برخوردار است. این ساختمان از مونتاژ دو طرح نسبتا مستطیل شکل تشکیل شده است، نمای جلویی ویلا به سمت شرق و نمای پشتی آن به سمت غرب میباشد.

با این حال در سایر نقاط کشور با آب و هوای متفاوت هم گاهی نیاز به بازسازی است. به عنوان مثال مشهورترین پالت رنگی، رنگهای خنثی شامل استفاده از رنگ سیاه و سفید میشود که حال و هوای شدیدا مدرن به خانه میبخشد و در عین حال با ایجاد یک کنتراست عمیق روح آوانگارد را در خانه میدمد. کاشت درختان و گیاهان بومی هر منطقه که با آب و هوای آنجا انطباق دارند، بهترین کاری است که برای دوام فضای سبز میتوان انجام داد. از آنجا که پروژه ویلا فردیس در باغ واقع شده است ، ما تلاش کردیم تا بهترین نمای باغ را برای ساکنان طبقه آخر به ارمغان بیاوریم.

استفاده فرمهای خالص و حجیم بسیار ساده نکته مؤثر دیگری است که باید در هنگام طراحی ویلا در زمین ۳۰۰ متری به سبک کلاسیک آن را مورد توجه قرار داد. نمای بیرونی تزئینی یک ویلا رومی به طور قابل توجهی هزینه بیشتری نسبت به یک ویلا با نمای ساده دارد. بسیاری از متریالهای متناسب برای دکوراسیون داخلی ویلا و معماری داخلی ویلا در ظاهر ساده ولی بسیار شکیل میباشند و طراحی محوطه ویلا نیز باید از سبک مدرن تبعیت کند. نورپردازی، موضوع بسیار حائز اهمیتی در محوطه سازی است که نیاز به رعایت کردن اصول محکم ایمنی دارد، قرار گرفتن آب و برق در کنار هم می تواند بسیار خطرآفرین باشد بنابراین حتما به این نکته توجه فنی نمایید و از حرفه ای ها مشورت بگیرید. یک شهر ساحلی میتواند زمینی را با پلاک اول و دقیقا روبهروی آب به شما پیشنهاد دهد. ویلاهای دوبلکس پرفروش هستند و در مناطق ساحلی و جنگلی وجود دارند. سایر عواملی هستند که تاثیر مستقیم بر امر طراحی ویلای شما دارند.

محوطه باغ ویلا نیز هر چند وقت یکبار نیاز به بازسازی و رسیدگی دارد. حیاط ویلا با استخر مبتکرانه هماهنگ، استخر شنای چند لبه و سکوی چوبی متحرک خود با آستانه تقریبا شفاف ویلا در ارتباط است. نمونه اول از طرحهای محوطه سازی ویلا باغ مربوط است به ویلایی که توسط گروه طراحی In Site Design Grouo در کنار اسکله ای زیبا و بکر در شهر فلوریدا. بهطورکلی هر باغی چه کوچک و چه بزرگ المان ها و عناصری دارد که در طراحی از آنها برای چیدمان و زیباسازی استفاده می گردد ، در این مقاله از ایرانادکور ، المان های مناسب برای طراحی و محوطه سازی باغ و ویلا را بررسی می کنیم ؛ با ما همراه باشید. فقط کافی است تا مقاله زیر را مطالعه کنید و با این روند بینظیر آشنا شوید ، همچنین شما می توانید بهترین طراحی محوطه ویلا در شیراز را از ما در ایرانادکور بخواهید. بهترین شیوه های ساخت را بشناسید. برای طراحی و محوطه سازی باغ و ویلا در شیراز ، باید سبک های دکوراسیون باغ را بشناسید ، بهطورکلی در سبک دکوراسیون فضای باز به مواردی مانند اقلیم ، آب و هوای منطقه ، هماهنگی آن با محیط اطراف و سلیقه مشتری باید توجه شود.

در میان انواع سبک های دکوراسیون داخلی دکوراسیون سنتی خاورمیانه یکی از منحصر به فردترین دکوراسیونها است و فرش و گلیم ایرانی در آن حرف اول را میزند. هر کدام از این سبک های مختلف دارای ویژگی ها و شاخصه های منحصر به فرد و جذابی برای خود هستند؛ که می توانند به وسیله این ویژگی ها و شاخصه ها از سبک های دیگر متمایز شوند. پویایی و خاص بودن این سبک طراحی از ویژگی ها بارز آن می باشد . این عمارت در لس آنجلس آمریکا قرار دارد . مبلمان در فضای خانه باغ نقشی مهم دارد. برای دریافت مشاوره دکوراسیون داخلی با ما در تماس باشید و از مزایای مشاوره حرفه ای دکوراسیون داخلی بهره مند شوید.همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شما می توانید هر کدام از مبلمان و لوازم دکوری پیشنهاد شده توسط استودیو آرانو را به شکل آنلاین تهیه و در سریع ترین زمان ممکن چیدمان مناسب و دلخواه خود را داشته باشید. شاید دوست داشته باشید از آبنما و یا مسیری چوبی یا سنگی هم در وسط محوطه فضای سبز خود استفاده کنید.

آیا تا به حال به راز جذابیت ویلا دوبلکس فکر دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال کرده اید؟ ایجاد سقف های رنگی رنگی در ویلا باعث می شود چهره ی ویلای شما کاملا متفاوت به نظر برسد چرا که تا کنون همواره سقف ها را در رنگ سفید و کرمی مشاهده کرده اید و دیدن سقف های رنگی می تواند شما را وارد دنیایی جدید کند که رنگ ها حرف اول را می زنند و می توانند به طور مستقیم برا روحیات شما تاثیر مثبت بگذارند. تم مشخصی را برای ویلا در نظر بگیرد.برای مثال تم چوبی یا طرح چوب از تم های پر طرفدار مانند تم طبیعت در طراحی ویلا به شمار میرود.با استفاده از تم مشخص شما راحت تر میتوانید در ویلا هارمونی رنگی ایجاد کنید و با اصول بهتری پیش خواهید رفت.

همانگونه که گفته شد طراحی ویلا به شدت بر میزان زیبایی و آرامش فضا تأثیر میگذارد به همین دلیل است که باید به این موضوع به صورت کاملاً تخصصی نگاه کنیم و از مهندسین مجرب در این زمینه کمک بگیریم تا بتوانیم بهترین طراحی را برای ملک شخصی خود اجرا نماییم. در نهایت هم باید ترکیبی که جذابیت بیشتری را در فضای باغ ایجاد می کنند را انتخاب کنیم. در این مقاله همراه آرکانوژا باشید تا نکاتی کاربردی را درباره بازسازی باغ ویلا مرور کنیم. شما نیز در آخر این مقاله ادعا خواهید کرد که محوطه سازی ویلا یکی از ضروریاتی ست که بر موارد دیگر طراحی ویلا ارجحیت دارد. نکته : تمام عکس های این مقاله از طراحی های ایرانادکور است. برای طراحی و محوطه سازی باغ می توان از ترکیب مصالح گوناگون نظیر چوب، تخته سنگ، سرامیک، سنگ ریزه، درختچه های تزیینی، خزه ها، بوته های کوتاه و … نظم و انسجام : در دیزاین محیط های کوچک چه در طراحی فضای داخلی و چه در طراحی محوطه ، رعایت نظم و پرهیز از آشفتگی اولویت خاصی پیدا می کند و سازمان دهی کردن و ترتیب اجزای مختلف قبل از هر چیز مهم است. این خونه های نیازمند یک نقشه دقیق و اصولی هستند که در نهایت یک خونه شیک بدون ستون وسط، بدون تورفتگی های مزاحم پلان و امکان چیدمان خوب رو فراهم کنند و طراحی خیلی از خونه های دوبلکس (خصوصا اگر آپارتمان یا تیپ بندی باشند) با محوریت پارکینگ و بدون در نظر گرفتن خیلی از اصول دکوراسیون و دیزاین داخلی انجام میشه.

خانه های ییلاقی و خانوادگی حال و هوای دیگری دارد. تماشای گل ها و گیاهان همیشه لذتی بی نظیر دارد. بلکه استفاده بهینه از کوچک ترین بخش ها را به نمایش می گذارد. استفاده از یک لوستر بزرگ در ویلاهای دوبلکس ، می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد و جذابیت محیط را تا چندین برابر زیباتر کند . انتخاب محل احداث ساختمان برمبنای حفظ درختان موجود و در عین حال لذت بردن از محیط طبیعی اطراف خانه بوده است. به جرات می توان گفت که مهم ترین بخش برای طراحی یک ساختمان نمای آن است. درختچه ها و گل ها و گونه های مختلف گیاهان در محوطه ای زیبا منظره فوق العاده ای را در ذهن به جا می گذارد. استفاده کرد که انتخاب مصالح بر اساس سلیقه کارفرما و بودجه و مواردی که جزو اصول محوطه سازی است انجام می گیرد. کدام را انتخاب کنیم؟ ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا ناب ترین و خلاقانه ترین ایده ها را در طراحی و محوطه سازی باغ برایتان اجرا کنیم، ما تمام مراحل از تهیه نقشه تا انتخاب مصالح را با نظر نهایی شما پیش خواهیم برد تا از دوباره کاری و تلف شدن وقت و هزینه جلوگیری کنیم.

معمولا شهرها و مناطق مرطوب مانند شمال کشور، بیش از سایر نقاط نیاز به بازسازی پیدا میکنند. برای مثال اگر در محوطه ای کوچک از آبنما ، آلاچیق ، باربکیو ، استخر و سایر المان ها در کنار هم و به فاصله کم استفاده شود ، علاوه بر کاهش سطح آسایش و کاربرد هر کدام ، منظره باغچه نیط زیبایی خود را از دست خواهد داد. بهترین اجرای محوطه سازی فضای سبز در شیراز و جنوب ایران را از ما بخواهید. البته بهترین راه مقابله با رطوبت، استفاده از مصالح ضد آب است. در مرزبندی های دور باغ و در راه رو های ورودی و خروجی می توانند کاربرد داشته باشند.

برای بازسازی باغ ویلا، توجه به محوطه و پوشش گیاهی نیز موضوع دیگری است که نباید از نظر دور داشت. در طراحی و محوطه سازی باغ و ویلا در شیراز ، تعداد اجزا و المان هایی که قصد بهره گیری از آن ها را دارید ، بسیار مهم است ، در باغ های بزرگ می توانید از المان های بیشتری بهره بگیرید حال آنکه در باغچه های کوچک تر اگر المان ها زیاد شود ، بی نظمی و آشفتگی به چشم خواهد خورد و منظره ای آشفته و در هم را خواهید داشت. همین ساختار را در نمای کلاسیک و طراحی داخلی ویلا خواهیم داشت.