طراح فورد بر سیستم اطلاعات سرگرمی Sierra EV بر GMC سایه انداخته است

اگرچه GMC یک مزیت در صفحه نمایش خود دارد. دارای یکپارچه سازی گوگل، مجموعه ای از سفارشی سازی و قابلیت تقسیم صفحه است. دستگیره در Sierra EV یک قاب فلزی ضخیم نیز دارد.



منبع

شباهت های بین سیستم های فورد و GMC به همین جا ختم نمی شود. درست مانند فورد، سیستم اطلاعات و سرگرمی Sierra EV دارای کنترل های تهویه مطبوع است که در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است.

هی @GM ما می‌توانستیم فایل CAD را برای دستگیره همگام‌سازی برای شما ارسال کنیم، ممکن است چند ساعت کار شما را ذخیره کرده باشیم.

منظور مک مانوس دستگیره اطلاعات سرگرمی GMC Sierra EV بود که در مرکز پایین صفحه پرتره قرار دارد. البته در مرجع، به نظر شبیه نحوه طراحی سیستم اطلاعات سرگرمی همگام سازی فورد بر روی فورد موستانگ Mach-E و F-150 لایتنینگ است که می توانید در بالا کنار هم ببینید.

اینها تنها چیزهایی نیستند که Sierra EV نسبت به F-150 Lightning برتری دارد. حداکثر برد کامیون الکتریکی فورد با امتیاز EPA 320 مایل (515 کیلومتر) است که در مقایسه با مسافت تقریبی 400 مایل (644 کیلومتر) Sierra EV Denali Edition 1 کمی کوتاه است. GMC همچنین بسیار قدرتمندتر است. با سیستم چهارچرخ متحرک دو موتوره اعلام شده تا 754 اسب بخار (562 کیلووات) و 785 پوند فوت (1063 نیوتن متر) گشتاور در حالت Max Power.

آیا فکر می کنید GMC از طراحی دستگیره سیستم Sync فورد همانطور که مک مانوس اشاره می کرد کپی کرده است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

GMC Sierra EV بالاخره معرفی شد و به خریداران در صورتی که در بازار یک کامیون برقی هستند، گزینه دیگری را در اختیار آنها قرار دهد. با این حال، به نظر می رسد که رایان مک مانوس، مدیر طراحی تجربه فعلی فورد، کاملاً از کامیون جدید GMC EV، به ویژه از نحوه طراحی سیستم اطلاعات سرگرمی آن، خوشحال نیست.

مک مانوس در یک پست شبکه اجتماعی از طریق توییتر، عکسی از سیستم اطلاعات سرگرمی عمودی Sierra EV منتشر کرد، همراه با شرحی که می‌گوید: