طراح می گوید که جانشین بوگاتی شیرون “مردم را از آب بیرون خواهد برد”.

رئیس شرکت Mate Rimac آزادانه اعتراف می کند که بوگاتی جدید دارای موتور احتراقی است که به شدت برقی شده است. در ویدئویی که اخیرا منتشر کرده، او در مورد سیستم انتقال قدرت صحبت کرده و گفته است: “این در جهت مخالفی است که احتمالا همه انتظار دارند.”

بوگاتی پنهان نمی کند که جانشینی برای Chiron در راه است، اما هنوز رازهای زیادی در مورد ظاهر آن وجود دارد. اتوموبیل این فرصت را داشت تا با چند طراح مدل جدید مصاحبه کند و نظر آنها را در مورد خودروی جدید دریافت کند.

“این شگفت انگیز خواهد بود، متناسب، از نظر فن آوری، از نظر نوآوری، از نظر غیرمنتظره بودن. مردم را به طور کامل از آب بیرون خواهد برد، و کار روی این موضوع واقعاً لذت بخش است.” فرانک هیل معاون مدیر طراحی بوگاتی گفت. او همچنین اشاره کرد که این وسیله نقلیه «حتی شگفت‌انگیزتر» از میسترال سقف باز است که در هفته خودروی مونتری رونمایی شد.

بوگاتی اکنون در حال تکمیل تولید 500 Chirons است. همه آنها خریدار دارند، اما شرکت باید آنها را بسازد. اخیرا آخرین نسخه Super Sport 300+ را ارائه کرده است.



منبع

بر اساس گزارش قبلی، بوگاتی در حال حاضر یک طراحی کامل برای مدل جدید دارد و ظاهراً این شرکت آن را برای دریافت سفارش به مشتریان نشان می دهد. اولین نمایش عمومی ممکن است در سال 2024 اتفاق بیفتد.

همه علائم نشان می دهد که Mistral (گالری بالا) آخرین محصول مبتنی بر Chiron بوگاتی است. این احتمالاً پایان خط را برای W16 8.0 لیتری چهار توربو نیز رقم می زند. این خودروساز 99 دستگاه از آن را تولید می‌کند و تحویل آن در سال 2024 آغاز می‌شود. قیمت هر یک از آنها 5 میلیون یورو است و کل تولید در حال حاضر یک خریدار دارد.

مدیر طراحی بوگاتی، آخیم آنشیدت گفت اتوموبیل کمی در مورد برداشت او از استایل مدل جدید. او گفت: “فرصت هایی وجود دارد که در آینده برای شکل و شمایل بوگاتی ورزشکارتر شویم بدون اینکه ژست کلی سخاوت یا حاکمیت را از دست دهیم.” به دلیل نیاز به عملکرد و عملکرد، محدودیت‌های خود را نیز خواهد داشت. اما ما تا به حال هر سانتی‌متر از خودروهای خود را آنقدر خوب می‌شناسیم که دقیقاً می‌دانیم کجاست. [change] به ما کمک می کند و در کجا مشکل ایجاد می کند.”

بوگاتی میسترال قابل تبدیل در بلدرچین

در ویدئوی زیر، میت ریماک کمی در مورد آینده بوگاتی صحبت می کند: