ظاهراً اولین نمایش BMW XM در 27 سپتامبر انجام می شود

15 عکس ها

اگر شایعه اولین عرضه در ماه سپتامبر درست باشد، احتمالاً به زودی XM را در فرم تولید خواهیم دید و تمام اطلاعات مربوط به مدل مستقل M را تأیید خواهیم کرد – اولین مورد پس از M1 کوپه محترم.

این سیستم انتقال قدرت به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF متصل می شود. PHEV باید بتواند با برق خالص تا 50 مایل کار کند. ما قبلاً BMW XM را به صورت نمونه اولیه رانندگی کرده‌ایم، اما برای پنهان کردن طراحی آن، آن را در کامو پیچیده شده بود.

بر اساس گزارشی که توسط بی ام و بلاگمنابع ناشناس فاش کردند که رونمایی BMW XM در 27 سپتامبر 2022 اتفاق می افتد، که تا زمان نگارش این مقاله چند هفته دیگر باقی مانده است. هنوز جزئیاتی از راه‌اندازی منتشر نشده است، اما مطمئناً در هفته‌های آینده صدایی را دریافت خواهیم کرد. یک تیزر از BMW XM در حال حاضر در وب سایت مصرف کنندگان این شرکت منتشر شده است.



منبع ب‌ام‌و XM در اواخر سال وارد مرحله تولید می‌شود، بنابراین می‌دانیم که شاسی‌بلند عملکردی M مستقل زودتر معرفی خواهد شد. ظاهراً راه اندازی در این ماه انجام می شود.

عکس جاسوسی BMW XM 2023

BMW XM یک پلاگین هیبریدی است که از یک موتور جدید 4.4 لیتری دو توربوشارژر S68 V8 با موتور الکتریکی جفت شده است. XM Concept که پیش‌نمایش طراحی این مدل را نشان می‌داد، دارای قدرت 750 اسب بخار (551 کیلووات) بود، اما ما متوجه شدیم که نسخه تولیدی آن فقط 644 اسب بخار (485 کیلووات) و 650 پوند فوت (884 نیوتن متر) گشتاور. پس از XM معمولی، نسخه داغ‌تری عرضه خواهد شد که می‌تواند تا 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) پیچ و تاب داشته باشد.