عسل لامبورگینی یک چیز واقعی است اما فقط کارمندان می توانند آن را داشته باشند



مطمئناً لامبورگینی بیشتر به خاطر ابرخودروهایش شناخته شده است و خوشبختانه محصولات جدیدی در حال حاضر تحت نظارت مهندسان و خلبانان آزمایشی Sant’Agata Bolognese در دست توسعه هستند. با این حال، درست مانند بسیاری از خودروسازان دیگر، لامبو همچنین دارای مشاغل جانبی است، از جمله یک دفتر اجاره و مالی، فروشگاه های سفارشی سازی، یک مرکز رویدادها و موارد دیگر. از جمله آنها تولید عسل است، اگرچه برای فروش نیست.

در یک بیانیه مطبوعاتی درباره کارهایی که لامبورگینی برای پایدارتر کردن عملیات خود انجام می دهد، این خودروساز ایتالیایی سوپراسپرت می گوید که در سال 2016 یک زنبورستان با حدود 600000 زنبور عسل در پارک لامبورگینی خود نصب کرده است. هر ساله این شرکت حدود 950 پوند (430 پوند) تولید می کند. کیلوگرم) عسل، که سپس برای کریسمس به کارکنان هدیه داده می شود.

لامبورگینی تنها تولیدکننده عسل نیست. پورشه یک زنبورستان بزرگتر با حدود 1.5 میلیون زنبور داشت. در اولین سال تولید محصول موسوم به Turbienchen، پورشه با تقریباً 882 پوند (400 کیلوگرم) عسل شروع به کار کرد که در عرض چند روز در فروشگاه کارخانه این برند فروخته شد. سپس این زنبورستان به حدود 3 میلیون زنبور عسل گسترش یافت و پورشه اکنون سالانه حدود 2204 پوند (1000 کیلوگرم) عسل تولید می کند. بنتلی، بخشی از همان گروه فولکس واگن، نیز در بریتانیا عسل تولید می کند.

یکی دیگر از خودروسازان بریتانیایی، رولزرویس، دارای یک زنبورستان با شش کلنی متشکل از حدود 300000 زنبور عسل انگلیسی است. سال گذشته، این فروشگاه لوکس حتی از کارکنان خود خواست تا به عنوان زنبوردار در مرکز مرکزی رولز رویس در گودوود، غرب ساسکس، جایی که زنبورستان در آن قرار دارد، داوطلب شوند. این زنبورها چیزی را ایجاد می کنند که رولز رویس آن را “رولز رویس عسل” توصیف می کند، اگرچه میزان عسل تولید شده در هر سال بسیار کمتر از آن چیزی است که پورشه تولید می کند.

برگردیم به لامبورگینی، به عنوان بخشی از استراتژی پایداری این برند، همچنین یک نیروگاه فتوولتائیک بزرگ در سنت آگاتا بولونیزه دارد که در حال حاضر بزرگترین نیروگاه در منطقه امیلیا رومانیا ایتالیا است. از سال 2010، بیش از 2000 تن CO2 صرفه جویی کرده است تا کاهش یابد.



منبع