عملکرد آئودی RS6، اولین عملکرد RS7 با قدرت بیشتر، گشتاور

Audi RS7 Sportback Performance

در داخل آن که دو مدل RS اکنون دارای لهجه های متضاد آبی و چندین بسته طراحی RS برای انتخاب هستند، تغییر زیادی نکرده است. صندلی ها در روکش چرم سوراخ دار Valcona با دوخت لانه زنبوری پیچیده شده اند، در حالی که کناره کنسول وسط و دستگیره اهرم انتخاب با میکروفیبر دینامیکا پوشانده شده است. این ماده ای است که تقریباً از 45 درصد الیاف PET بازیافت شده استفاده می کند.

87 عکس ها

برای نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی راننده، آئودی یک نشانگر تعویض دنده چشمک زن در زمانی که گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک در حالت دستی است تعبیه کرده است. اینها همچنین زمانی که سیستم کنترل پرتاب با نشان دادن لحظه عالی برای شتاب گرفتن از خط فعال می شود، نشان داده می شوند. به عنوان آخرین لمس، پروژکتورهای LED نصب شده در درهای جلو، حروف “RS Performance” را نمایش می دهند.

قیمت بازار ایالات متحده هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود بیش از یک RS6 Avant استاندارد 2023 که از 118900 دلار در دسترس است، بپردازید. RS7 Sportback معمولی 2023 از 120900 دلار شروع می شود.



منبع

RS6 Avant و RS7 Sportback جدا از داشتن یک موتور بازسازی‌شده، دیفرانسیل مرکزی سبک‌تر و کوچک‌تر را دریافت می‌کنند. وظیفه آن هدایت قدرت موتور در یک نسبت بایاس عقب است زیرا 60 درصد خروجی در شرایط رانندگی عادی به عقب هدایت می شود. بسته به میزان کشش موجود، تا 85 درصد می‌تواند به چرخ‌های عقب یا حداکثر 70 درصد به محور جلو منتقل شود. این سخت افزار جدید هندلینگ را در هنگام پیچیدن تیز می کند و خطر کم فرمانی را در هنگام فشار دادن شدید خودروها کاهش می دهد.

در نتیجه، کاهش وزن 20 کیلوگرم (44 پوند) حاصل می شود. این چرخ‌های جدید با لاستیک‌های Continental Sport Contact 7 285/30 عرضه می‌شوند که در جاده‌های خشک و خیس، چسبندگی بهتری را ارائه می‌کنند و در عین حال مسافت مورد نیاز برای توقف کامل را از 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) به میزان دو متر (6.5 فوت) کاهش می‌دهند. ).

34 کیلوگرم (75 پوند) دیگر را می توان با جایگزین کردن ترمزهای سرامیکی جایگزین مجموعه فولادی استاندارد برداشت. ترمزهای سبک تر با 440 میلی متر جلو و 370 میلی متر در عقب، ترمزهای سبک تر با کالیپرهای قرمز، آبی یا خاکستری بخشی از بسته اختیاری RS Dynamic Package Plus هستند که حداکثر سرعت را نیز به 190 مایل در ساعت (305 کیلومتر در ساعت) می رساند.