عکس‌های جاسوسی جدید BMW i5 از تست سدان الکتریکی در نوربرگ رینگ

عکس های جاسوسی جدید آزمایش سدان برقی BMW i5 آینده را در پیست مسابقه نوربرگ رینگ ثبت می کنند. ما به‌طور پراکنده این خودرو را در طول سال در حال آزمایش با لباس‌های استتار مختلف مشاهده کرده‌ایم، با آخرین خودروی آزمایشی که دارای پوشش استتاری محکم است.

عکس های جاسوسی جدید BMW i5 M60 در نوربرگ رینگ

i5 باید با استفاده از راه‌اندازی iDrive 8 این برند از بقیه سری 5 پیروی کند. این به EV طرحی با دو صفحه نمایش روی داشبورد می دهد که با جدیدترین ویژگی های داخل خودرو همراه است.

ما هنوز هیچ جزئیاتی از پیشرانه نداریم و شایعات خشک شده است. i5 M60 باید قدرتمندترین مدل سری 5 موجود در کنار مدل پرچرب M5 باشد. این خودروی M مناسب دارای یک پیشرانه هیبریدی پلاگین است که 644 اسب بخار نیرو (480 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در حالی که نمی دانیم i5 M60 چه چیزی ارائه می دهد، می توانیم برای سرنخ هایی به iX M60 نگاه کنیم. این شاسی‌بلند برقی 611 اسب‌بخار (449 کیلووات) را از راه‌اندازی دو موتوره خود تولید می‌کند، اما ب‌ام‌و می‌تواند آن را برای این سدان نیز تکرار کند.

18 عکس ها

بی‌ام‌و هیچ نشانه‌ای درباره زمان عرضه i5 جدید ارائه نکرده است. همه نشانه‌ها حاکی از آن است که شرکت خودروی برقی را در اوایل سال آینده معرفی خواهد کرد، اما زمان کافی در سال 2022 باقی مانده است تا ب‌ام‌و ما را غافلگیر کند. سری 5 و i5 الکتریکی ممکن است تا پایان سال 2023 به فروش برسند.



منبع

به نظر می‌رسد عکس‌های جدید i5 M60 داغ‌تر را نشان می‌دهند که کاملاً شبیه به یک خودروی آزمایشی قبلی است. در جلو، جلوپنجره بسته در معرض یک نشان M شکل پوشیده شده اما پنهان نیست. ترمزهای بزرگتر، کالیپرهای ترمز قرمز و اسپویلر ظریف صندوق عقب نشان می دهد که این یک نوع عملکرد است. با این حال، این M5 نیست.