عکس‌های جاسوسی رنو 5 از خودروی برقی آینده که در زیر بدنه کلیو پنهان می‌شود، ثبت کنید

رنو 5 EV جدید را بیش از یک سال پیش معرفی کرد و ما هنوز بیش از یک سال تا عرضه آن فاصله داریم. عکس‌های جاسوسی جدید یک نمونه اولیه توسعه اولیه را به تصویر کشیده است که برای اولین بار خودروی جدید را به نمایش می‌گذارد. با این حال، این خودرو به قدری در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد که رنو آن را در زیر بدنه کلیو پنهان می کند و کمی از خودروی آینده را آشکار می کند.

رنو پیش‌نمایش بازگشت 5 را با یک کانسپت داشت، اما مشخص نیست که چه مقدار از طراحی آن به محصول نهایی تبدیل می‌شود. این کانسپت دارای ظاهری الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل با استایل بلوک، گلگیرهای اغراق آمیز و ظاهری اسپرت بود. ما امیدواریم محصول نهایی تا حد ممکن استایل مفهومی را حفظ کند.

آلپاین، برند پرفورمنس رنو، می‌تواند مدل 5 را نیز به دست آورد. گزارشی وجود دارد که نشان می‌دهد این مدل دستخوش تغییرات آلپاین خواهد شد. گفته می‌شود خودروی الکتریکی داغ‌تر دارای یک موتور تک موتوره است که به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد و 204 اسب بخار (160 کیلووات) قدرت تولید می‌کند که بیشتر از استاندارد 5 است که انتظار می‌رود 134 اسب بخار (100 کیلووات) تولید کند.

عکس های جاسوسی رنو 5

این خودروساز فرانسوی اطلاعات کمی در مورد این خودرو منتشر کرده است. ما هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه نداریم، اما همه نشانه‌ها نشان می‌دهند که 5 جدید جایگزین Zoe E-Tech در خط تولید رنو می‌شود، که تا 238 مایل برد را در WLTP بخشنده بازمی‌گرداند. اگر رنو بخواهد اطمینان حاصل کند که جایگزین Zoe همچنان در فروش موفق خواهد بود، 5 باید به این رقم نزدیک شود.

14 عکس ها

زیر کلیو پلت فرم CMF-EV رنو است که زیربنای نیسان میکرا خواهد بود. رنو سعی می‌کند این موضوع را پنهان کند، اما به سختی می‌توان مسیر عریض را با آن قوس‌های گلگیر از دست داد. با این حال، اینها تنها نشانه هایی نیستند که نشان می دهد این یک EV است. در قسمت جلو، تمام نیمه مشبک درگاه شارژ را در خود جای داده و کف ضخیم‌تری که باتری را در خود جای داده است، زیر آن قابل مشاهده است.