عکس‌های جاسوسی رولزرویس اسپکتر، فضای داخلی شبیه به کولینان خودروی الکتریکی را ثبت می‌کند

عکس های جاسوسی رولزرویس اسپکتر

این خودروساز تاریخ رسمی معرفی این خودرو را اعلام نکرده است، اگرچه می دانیم که این خودرو در سه ماهه آخر سال 2023 به خط تولید رولز خواهد پیوست. تا کنون، این شرکت معتقد است که حدود 40 درصد از توسعه Spectre را تکمیل کرده است. ما انتظار داریم که این شرکت به آزمایش EV ادامه دهد و امیدواریم در سال آینده اطلاعات بیشتری کسب کنیم.



منبع

تصاویر جاسوسی جدید رولزرویس اسپکتر برای اولین بار فضای داخلی خودروی الکتریکی را به نمایش می گذارد. این عکس‌ها بخشی از یک سری جدید است که آزمایش کوپه را در معرض دید عموم قرار داده است.

شباهت های طراحی اسپکتر با کولینان تصادفی نیست. خودروی الکتریکی جدید بر روی پلت فرم Architecture of Luxury این شرکت سوار خواهد شد که زیربنای Cullinan و Phantom است. این خودروی برقی با فناوری تعلیق جدیدی وارد می‌شود که مسیر پیش رو را اسکن می‌کند تا نحوه عملکرد سیستم تعلیق را با خطرات آتی آگاه کند.

تصاویر جاسوسی داخلی نشان می دهد که خودروساز تلاش می کند داشبورد و پانل ابزار را پنهان کند. با این حال، نمی تواند همه چیز را پنهان کند. دریچه‌ها و پشته IP قابل مشاهده هستند که با چیدمان Cullinan مطابقت دارند. همه چیز با قسمت بالای داشبورد که شکل جدیدی در Spectre دارد متفاوت است. EV همچنین دارای تنظیمات صفحه نمایش دوگانه است که شبیه به صفحه نمایش خمیده BMW است. رولز باید نسخه مخصوص به خود را از نرم افزار سرگرمی iDrive 8 BMW دریافت کند.