عکس‌های جاسوسی پورشه 911 تبدیل‌پذیر، خوشه گیج دیجیتال جدید را ضبط می‌کند

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه 911 می تواند موتور 4.0 لیتری 6 تخت تنفس طبیعی را از کیمن GTS و GT4 دریافت کند. این می تواند جایگزین واحد 3.0 لیتری توئین توربو شود که در حال حاضر این مدل را تامین می کند، زیرا شایعاتی وجود دارد که 911 پایه به استفاده از موتور تنفس طبیعی باز خواهد گشت.

مشخص نیست که پورشه به طور قابل توجهی خط انتقال نیرو را به روز خواهد کرد یا خیر. این خودروساز می تواند مجموعه پیشرانه فعلی را بدون هیچ تغییر قابل توجهی حمل کند. با این حال، می دانیم که پورشه یک مدل هیبریدی را به خط تولید 911 اضافه خواهد کرد، چیزی که این شرکت در اوایل سال جاری تایید کرد. ما نمی دانیم چه مقدار نیرو تولید می کند، اما پیشرانه به جای کارایی، بر عملکرد تأکید دارد.

10 عکس ها

ما نمی دانیم که پورشه چه زمانی قصد دارد کوپه و کانورتیبل اصلاح شده 911 را عرضه کند، اما باید به زودی این اتفاق بیفتد. پورشه در حال حاضر چندین مدل 911 را بازطراحی می‌کند و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا خط تولید به‌روز شده را ببینیم.



منبع

صفحه نمایش ها بین دو سبک بدنه یکسان به نظر می رسند، اما 911 کانورتیبل بقیه قسمت های داخلی را پشت تجهیزات و پوشش ها پنهان می کند. فضای داخلی کوپه 911 که در اوایل سال جاری مشاهده شد، نمای بیشتری از کابین را نشان داد و کنسول مرکزی، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و پانل ابزار را به نمایش گذاشت.