عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که پورشه 911 داکار هنوز در دست توسعه است

ما تمام جزئیات مربوط به سخت افزار 911 داکار را نمی دانیم، اما معتقدیم که پیشنهاد اصلی Carrera 4S با سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود. اگر واقعاً اینطور باشد، این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری تخت شش توربوشارژ دوقلو در پشت صندلی ها خواهد بود که 443 اسب بخار قدرت و 390 پوند فوت (528 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. انواع قدرتمندتر نیز می توانند راه اندازی شوند.



منبع

جاسوسان ما در آلمان این 911 داکار را با ارتفاع سواری متفاوت در هر دور در اطراف پیست گرفتند. ساده ترین و منطقی ترین توضیح برای آن تعلیق بادی است که در زیر بدنه ناهموارتر نصب شده است. این فقط یک تئوری است، اما بر اساس آنچه در گالری پیوست شده در زیر می بینیم، به نظر می رسد که کوپه برجسته می تواند به سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز شود.

فعلاً بیشتر سؤال داریم تا پاسخ، اما امیدواریم همه چیز خیلی زود روشن شود. هیچ تاریخی از سوی پورشه برای اولین بار مشخص نشده است، اگرچه ما معتقدیم که اولین معرفی زودتر از دیرتر انجام خواهد شد.

عکس جاسوسی جدید پورشه 911 داکار

به غیر از سیستم تعلیق، این نمونه اولیه دقیقاً شبیه نمونه های قبلی بود که در اوایل سال جاری جاسوسی کردیم. گسترش‌های گلگیر، سپرهای جلو و عقب بازطراحی‌شده و ورودی‌های هوای اضافی روی کاپوت، تغییرات طراحی را در مقایسه با یک 911 معمولی تکمیل می‌کنند. نشان می دهد که ممکن است جزئیاتی وجود داشته باشد که در حال حاضر برای چشم نامرئی باقی می مانند.