عکس های جاسوسی پورشه 718 باکستر برقی به نظر می رسد Active Aero را آشکار کند

عکس‌ها هنوز به وضوح فضای داخلی خودرو را ثبت نکرده‌اند. تصاویر بیرونی جدید نمایی از کابین را نشان می‌دهند که خودروساز را نشان می‌دهد که داشبورد را زیر یک ورقه پنهان کرده است. ما انتظار داریم پورشه کابین را با حداقل دو صفحه نمایش و چند دکمه پر کند.

عکس جاسوسی Porsche 718 Boxster EV Front View

تولید برقی 718 کیمن و باکستر قرار است در اواخر سال 2024 آغاز شود. این دو خودروی برقی باید برای مدل 2025 به فروش برسند و احتمالاً در سال 2023 عرضه خواهند شد. پورشه تا اواخر دهه 911 برقی را روانه بازار نخواهد کرد.



منبع

18 عکس ها

عکس های جاسوسی جدید پورشه 718 باکستر برقی

718 باکستر برقی حتی با پیشرانه جدید نیز نسبت های موتور وسط خود را حفظ خواهد کرد. عکس‌ها نشان می‌دهند که EV بسیار شبیه خودروی فعلی است، اما استتار فریبنده جزئیات ظاهری ظریف‌تری را پنهان می‌کند. در جلو، دریچه های ورودی تقلبی به نظر می رسد که دریچه های آیرودینامیکی فعال را پنهان می کنند. عکس های جاسوسی قبلی 718 را با لت های بسته در پشت استتار نشان می داد. با این حال، لت ها در عکس های جدید باز هستند و رادیاتورهای پشت خود را آشکار می کنند.

عکس های جاسوسی جدید پورشه 718 باکستر برقی

پورشه ورودی های جانبی معمولی 718 را پوشش داد، که با پیشرانه الکتریکی مورد نیاز نیستند. در عقب، خروجی اگزوز تقلبی در کنار سپر عقب شلوغ بیرون می‌آید و استتار زیادی در اطراف چراغ‌های عقب وجود دارد. مدل جدید 718 بر روی یک پلتفرم اختصاصی سوار خواهد شد در حالی که معماری Premium Platform Electric زیربنای Macan EV است. پورشه باتری را کم و بین محورها در 718 نصب می کند که به مهارت هندلینگ آن کمک می کند.

پورشه در حال حاضر سومین خودروی الکتریکی خود را آماده می کند. دو 718 کیمن و باکستر حدود دو سال تا ورود فاصله دارند، اما عکس‌های جاسوسی جدید آزمایش‌های کانورتیبل را در اسپانیا ثبت کردند.

این خودروساز سال گذشته پیش نمایش 718 الکتریکی را با کانسپت Mission R انجام داد. پورشه آن مدل را با یک موتور دوگانه بسته بندی کرد و به آن سیستم چهار چرخ محرک و 1073 اسب بخار (800 کیلووات) قدرت داد. خودتان را هیجان زده نکنید و انتظار چنین قدرتی را در نسخه تولیدی داشته باشید زیرا مشخص نیست که واقعاً چقدر اسب بخار و گشتاور خواهد داشت. با این حال، پورشه احتمالاً 718 را در هر دو پیکربندی دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک ارائه خواهد کرد که برای اولین بار برای این مدل است. این می تواند برای قابلیت عملکرد آن قابل توجه باشد.