فایل های تویوتا برای علامت تجاری Lexus LFR در اروپا

اولین مدل از خانواده جدید خودروهای الکتریکی لکسوس RZ 450e است. پیش از پایان سال جاری در ایالات متحده به فروش می رسد.



منبع عامل دیگری که این پرونده را جذاب می کند این است که لکسوس ممکن است روی یک ابرخودرو جدید کار کند. مفهوم ورزش الکتریکی (گالری بالا) در ابتدا در دسامبر 2021 معرفی شد و اولین حضور عمومی در جشنواره سرعت گودوود در سال 2022 داشت. همچنین در هفته خودروی مونتری امسال به نمایش گذاشته شد.

تویوتا درخواست علامت تجاری برای “LFR” و “Lexus LFR” در اروپا ثبت کرد. این شرکت مدارک را در 14 اکتبر 2022 ارسال کرد. از آنجا که در همان تاریخی است که این داستان منتشر می کند، دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا هنوز در حال پردازش درخواست است. این رویه معمولاً چند ماه طول می کشد تا آژانس تصمیم بگیرد که آیا علامت تجاری را اعطا کند یا خیر.

در حالی که لکسوس می گوید قصد دارد کانسپت اسپرت الکتریکی را بسازد. زمان برای اولین نمایش هنوز یک رمز و راز کامل است.

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه تولیدی کانسپت اسپورت الکتریکی از گیربکس دستی شبیه سازی شده استفاده خواهد کرد. ظاهراً این فناوری توان خروجی موتور الکتریکی را محدود می کند و باعث می شود رانندگان برای باز کردن قفل بیشتر “دنده ها” را تغییر دهند. با این حال، گزارش شده است که سیستم هنوز در مراحل آزمایشی است، بنابراین همه چیز ممکن است تغییر کند.

چیزی که این بایگانی را جذاب می‌کند این است که لکسوس یک طرح نام‌گذاری ثابت دارد که از دو حرف و سه عدد تشکیل شده است. گاهی اوقات، یک “h” در انتهای آن وجود دارد که یک پیشرانه هیبریدی را نشان می دهد. سوپراسپرت LFA برای استفاده از این نامگذاری استثنا است.