فراری در حال تست لامبورگینی هوراکان STO در پیست فیورانو

تصاویر جاسوسی فراری را نشان می دهد که از یک قاطر آزمایشی مبتنی بر رم استفاده می کند. شایعات حاکی از آن است که این یک مدل آینده با موتور V12 است که جایگزین 812 خواهد شد.

در زیر عرشه عقب، یک موتور 5.2 لیتری V10 با قدرت 630 اسب بخار (470 کیلووات) و 417 پوند فوت (565 نیوتن متر) چرخ های عقب قرار دارد. برای استفاده حداکثری از این خروجی، STO دارای فیبر کربن برای بیش از 75 درصد بدنه، جلوپنجره سبک وزن و چرخ های منیزیمی است.

در ایالات متحده، هوراکان STO با قیمت 327838 دلار به فروش می رسد. برای مقایسه، هوراکان اوو چهار چرخ متحرک ۲۶۱۲۷۴ دلار است.

راننده آزمایشی تمام تلاش خود را برای برهم زدن تعادل خودرو انجام می دهد. در مواقعی، خودرو در اطراف مسیر تکان می‌خورد و از سرسره‌های عجیب و غریب عبور می‌کند. این رفتار نشان می دهد که فراری در حال ارزیابی عملکرد STO است.

چیزهای زیادی برای بررسی راننده آزمایشی فراری وجود دارد. هوراکان STO دارای سیستم تعلیق تنظیم شده در مسیر، فرمان چهار چرخ، سیستم کنترل کشش پیچیده و فرمان با نسبت ثابت است. به نظر می رسد او در حال آزمایش همه این ویژگی ها در این ویدیو است.

برای خودروسازان معمول است که محصولات رقبا را در مقابل محصولات خود محک بزنند. با این حال، ما معمولا نمی بینیم که فراری با سایر مدل ها در مسیر تست فیورانو می چرخد. در این حالت، اسب پرانسینگ یک لامبورگینی هوراکان STO را به اطراف می فرستد.

هنگامی که هوراکان STO را عرضه کرد، لامبورگینی این مدل را به عنوان ارائه “تعداد بی نهایت ترکیب رنگ و پایان” از طریق برنامه Ad Personam معرفی کرد. با رنگ زیتونی و فیبر کربنی که دارد، ظاهری الهام گرفته از ارتش دارد.

این تنظیمات عملکرد مستقیم زیادی را ارائه می دهد. شتاب تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) فقط 3.0 ثانیه طول می کشد. رسیدن به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) تنها به 9.0 ثانیه نیاز دارد. حداکثر سرعت 193 مایل در ساعت (310 کیلومتر در ساعت) است.

مشخص نیست که فراری این STO را فقط برای داده های کلی معیار قرار می دهد یا اینکه این شرکت خودرویی برای این مقایسه در نظر دارد. اسب پرانسینگ در حال حاضر مشغول توسعه محصولات آینده است. سندی ادعا می‌کند که جانشین لافراری در سال 2024 عرضه می‌شود. طرح محصول شامل XX محور محور و یک نسخه تبدیل‌پذیر است.

لامبورگینی هوراکان STO

به علاوه، این شرکت تأیید می‌کند که یک خودروی الکتریکی در سال 2025 عرضه می‌شود. اگرچه، در حال حاضر جزئیات کمی وجود دارد.



منبع