فراری کمیاب انزو در تصادفی عجیب با یک هوندا فیت ضربه می زند

بر اساس پست عصر جرسی، یک راننده تحویل‌دهنده در زمان تصادف روی صندلی راننده فراری بود. این وسیله نقلیه برای شخصی در جزیره گرنزی ثبت شده است. این برخورد جاده را برای چند ساعت قبل از باز شدن در اوایل بعدازظهر پنجشنبه بسته بود.

خب، این وحشتناک است. یک فراری انزو اواخر ماه گذشته در جزیره جرسی بریتانیا دچار یک تصادف شدید شد. این خودرو با یک هوندا جاز که در بازارهای ایالات متحده و سایر بازارها با نام فیت شناخته می شود، برخورد کرد و خسارت قابل توجهی به این سوپراسپرت وارد کرد.

فراری انزو یک ابرخودروی کمیاب است که خودروساز ایتالیایی تنها 400 نمونه از آن را بین سال‌های 2002 تا 2004 ساخته است. این خودرو از یک موتور V12 تنفس طبیعی که 651 اسب بخار (478 کیلووات) قدرت تولید می‌کند، نیرو می‌گیرد. این قدرت زیادی است که در زیر پای راست کسی وجود دارد و می تواند به راحتی از کنترل خارج شود. تعمیر چیزی به این کمیاب و قدیمی ارزان نخواهد بود. قیمت جدید آن 659000 دلار است، اما ارزش آن در سال‌های اخیر از مرز هفت رقمی گذشته است.





منبع

هوندا جاز پس از آسیب دیدن یک طرف سپر جلو با کاپوت بالا نشان داده می شود. تشخیص آن سخت است، اما به نظر می رسد که چرخ خمیده شده است، زیرا هر دو خودرو باید در اثر تصادف یدک کش می شدند. خوشبختانه هیچ یک از دو خودرو آسیب جدی ندیدند، اما یک راننده مسن برای احتیاط به بیمارستان منتقل شد.

با این حال، پانل یک چهارم عقب سمت راننده فراری بسیار خراب است. خودرو فاقد پانل های بدنه جلوتر از چرخ عقب است. به نظر می رسد که لاستیک عقب در سمت دیگر ماشین با یک حاشیه برخورد کرده است – از یک طرف به داخل چاه چرخ خم شده است. باید تصادف بزرگی بوده باشد زیرا کیسه هوای هر دو خودرو باز شده است.

دقیقاً مشخص نیست که این تصادف چگونه اتفاق افتاده است زیرا پلیس یک هفته پس از وقوع آن هنوز در جستجوی اطلاعات شاهدان در مورد تصادف بود. بر اساس پست عصر جرسی، یکی از شاهدان توضیح داد که قبل از استراحت، فراری را دید که بر روی میانه میانه سقوط کرده است. نحوه برخورد آن با هوندا مشخص نیست، اما فراری هیچ آسیبی در قسمت جلو ندارد.