فراری یکباره انزو روسو روبینو در حال غرش در لندن


تعداد زیادی فراری خاص در تاریخ چندین دهه مارک ایتالیایی وجود دارد. Enzo که به نام بنیانگذار شرکت نامگذاری شده است، مسلماً در میان خاص‌ترها قرار دارد. در اوایل دهه 2000 محبوبیت پیدا کرد، عمدتاً به دلیل V12 تنفس طبیعی، بدنه فیبر کربن و فناوری فرمول 1.

در مجموع 400 واحد تولیدی انزو ساخته شد که بیشتر آنها با رنگ Rosso Corsa عرضه می شوند. با این حال، یکی از آن 400 در سایه روسو روبینو بود که در مقایسه با رنگ معمول انزو، رنگ قرمز تیره‌تری دارد. این قطعا منحصر به فرد است، و یوتیوب TheTFJJ برای بررسی دقیق تر آن را در لندن دیدم.

درست مانند فیبر کربن برهنه Enzo که در گالری بالا مشاهده می کنید، تنها یک Enzo در جهان وجود دارد که در این رنگ از کارخانه تولید شده است. حتی بهتر از آن، این واحد مجهز به سیستم اگزوز لوله مستقیم Tubi Style است که صدای آن را بسیار بلند کرده است. ویدیوی بالا یک سکانس شروع سرد بسیار بلند را ثبت کرد.

در همین حال، یک انزو دیگر قبلاً با اندازه اگزوز مشابه دیده شده بود که ثابت می کرد موتورهای V12 و سیستم های اگزوز لوله مستقیم، همسانی هستند که در بهشت ​​ابرخودروها ساخته شده اند.

هیچ اطلاعاتی در مورد مالک این روسو روبینو انزو فراری وجود ندارد، اما بدانید که بسیاری از دارندگان انزو افراد برجسته ای هستند که دارای یک F40 یا F50 یا هر دو بوده اند. در میان افراد مشهور صاحب انزو، مایکل شوماخر است که سوپراسپرت خود را به رنگ Rosso Scuderia (همان رنگی که در اتومبیل های محبوب فرمول 1 استفاده می شود) دریافت کرد.

انزو دیگری که در Rosso Scuderia به پایان رسید سال گذشته به قیمت 3.8 میلیون دلار فروخته شد. زمانی که به فروش رسید فقط 353 مایل مسافت را طی کرد، که ارزش آن را جدا از کمیاب بودن پلاک آن توضیح می دهد.



منبع