فراری 308 با موتور 1000 اسب بخاری هوندا تعویض شده است و شگفت انگیز به نظر می رسد


در دنیای تغییرات پس از فروش، به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای برخی، پروژه ای که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد، ممکن است شبیه به کفرگویی باشد، اما به نظر ما این ساخت بسیار حرفه ای و سلیقه ای است. البته، اگر وسیله نقلیه از تیتر برای شما آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که در گذشته در مورد آن بحث کرده ایم.

در ماه مارس سال جاری، ویدیوی قبلی را دیدیم که در آن فراری 308 GTBi سفید رنگ بود که در آن زمان هنوز رنگ زرد اصلی خود را داشت. اگر هنوز این پروژه را به خاطر نمی آورید، فراری در حال دریافت یک موتور توربوشارژ هوندا K24 بود و چند ماه پیش، اولین راه اندازی کارخانه را دیدیم. اکنون کل ساخت به طور کامل تکمیل شده است و یک ویدیوی 20 دقیقه ای جدید وجود دارد که همه چیز را با جزئیات نشان می دهد. باید اعتراف کنیم که این فراری 308 سفارشی کاملاً خیره کننده به نظر می رسد.

برای دریافت ایده اولیه از میزان کار مورد نیاز این پروژه، میزبان ویدیو با تعدادی اعداد شروع می شود. همه چیز حدود 700 روز پیش شروع شد و دقیقاً 115 قسمت در روند توسعه و مونتاژ ماشین فیلمبرداری شد. نگران نباشید – این پایان کار نیست زیرا فراری باید به داینو و پیست منتقل شود و سپس اصلاحات و اصلاحات بیشتری برای توانایی بیشتر آن انجام خواهد شد. تا حدی، این فقط یک شروع جدید برای پروژه است.

این خودروی اسپورت اخیرا در نمایشگاه SEMA به نمایش گذاشته شد و نمایش تیونینگ هدف نهایی این تیم بود. با این حال، حدود 9 روز قبل از این رویداد، لیست کارهایی که هنوز باید انجام شود بسیار طولانی بود و صاحب ماشین تصمیم گرفت با سه دوست برای کمک تماس بگیرد و پروژه را به موقع انجام دهد. احتمالاً چشمگیرترین بخش این فشار نهایی، پوشش کامل بدن بود که توسط یک شرکت حرفه ای در طی چند روز انجام شد.

جزئیات بسیار بسیار جالبی پیرامون کل پروژه وجود دارد و می توانید در ویدیوی بالای این صفحه در مورد آنها اطلاعات کسب کنید. اگر رنگ زرد اصلی را از دست داده اید – نگران نباشید، مالک می گوید که در نهایت دستگاه را به رنگ کارخانه ای آن رنگ آمیزی می کند و ما مشتاقانه منتظر آن لحظه هستیم.



منبع