فراری 458 ایتالیا توقیف شده به ماشین پلیس چک تبدیل شد

پلیس جمهوری چک ایده ای برای فراری 458 ایتالیا دارد که در دست داشت. اداره پلیس به جای از بین بردن ابرخودروی ایتالیایی – مانند کاری که دولت فیلیپین با ماشین های قاچاق توقیف شده خود انجام می داد – آن را به چیزی مفیدتر تبدیل کرد: یک وسیله نقلیه خدمات پلیس.

بر کسی پوشیده نیست که تبهکاران بزرگ در خرید خودروهای مجلل و قدرتمند برای خرج کردن ثروت به دست آمده خود مهارت دارند. اما وقتی اوضاع به سمت و سویی پیش می رود، تکلیف این خودروهای توقیفی چه می شود؟

به طور خاص، تایپ F142 “در برابر تهاجمی ترین رانندگان در بزرگراه های چک، هنگام تعقیب وسایل نقلیه دزدیده شده، یا در هنگام نظارت در مکان هایی که رویدادهای تیونینگ گزارش شده است” استفاده خواهد شد.

پلیس جمهوری چک ادعا می کند که فراری 458 ایتالیا با ارزش ترین یا کمیاب ترین وسیله نقلیه ای نیست که این اداره امن کرده است. در سال 2021، دولت تقریباً 900 وسیله نقلیه را توقیف کرد – اکثر آنها فروخته شدند و درآمد حاصل از آن برای پوشش خسارت ناشی از متخلف استفاده شد.



منبع

تغییرات پس از فروش در سوپراسپرت با رنگ شروع می شود. 458 ایتالیا که از نمای بیرونی قرمز رنگ بیرون می‌آید، رنگی جدید، به‌علاوه یک سیستم دوربین، یک رادیو، یک چراغ هشدار ویژه و یک نمایشگر کتیبه دریافت می‌کند. همچنین به عنوان بخشی از تجهیزات خود، یک تفنگ سرعت نیز ارائه خواهد شد.

این مبلغ بیش از 130000 CZK (حدود 5400 دلار) است که برای راه اندازی وسیله نقلیه به مدت 10 سال ذخیره شده است. شایان ذکر است، این وسیله نقلیه در زمان توقیف تقریباً 2000 کیلومتر (1243 مایل) مسافت داشت.

طبق بیانیه مطبوعاتی، اداره پلیس مجبور شد 340000 CZK برای تغییر فراری به آنچه امروز است (به ویدیوی بالای این صفحه مراجعه کنید) یا حدود 14000 دلار با نرخ ارز فعلی هزینه کند. به گفته این بخش، این حدود قیمت یک اسکودا اسکالا جدید است.

با اعلام پلیس جمهوری چک، 458 ایتالیا تبدیل شده خدمات خود را به عنوان یک خودروی پلیس در این کشور اروپایی آغاز کرده است. این اداره تحت اداره نظارت ویژه جمهوری چک در جمهوری چک با صلاحیت قضایی سراسری و فقط توسط افسران پلیس آموزش دیده ویژه هدایت می شود.