فراری 499P هایپرکار لمانز در طول اولین نمایش Imola صداهای بسیار خوبی ایجاد می کند

این خودروی مسابقه ای تاکنون بیش از 7500 مایل (12000 کیلومتر) آزمایش را پشت سر گذاشته است. ما انتظار داریم فراری چند مایل دیگر را قبل از شروع مسابقات خود طی کند، زیرا این شرکت باید تا قبل از پایان سال اعتبار خود را تکمیل کند. مارس نزدیک است.



منبع فراری 499P 2023

این ویدئو همچنین رنگ قرمز جدید خودرو را در حرکت نشان می دهد. فراری از سال 1972 و 1973 لهجه های زرد را به عنوان یک تماس به ماشین مسابقه 312PB اضافه کرد. فراری 499P اولین مسابقه خود را در ماه مارس آینده در مسابقه 1000 مایلی Sebring، مسابقه افتتاحیه قهرمانی استقامت جهانی FIA (WEC) انجام خواهد داد. هنگامی که فراری وارد پیست می شود، دو خودروی تبلیغاتی آن دارای شماره های 50 و 51 خواهند بود. این خودروساز هنوز راننده های خود را اعلام نکرده است.

فراری سال آینده با 499P به مسابقات استقامت بازمی گردد. هایپرکار Le Mans در آخر هفته پوشش خود را شکست و جهانیان را با مسابقه‌ای براق آشنا کرد. این خودرو تا سال آینده اولین مسابقه رسمی خود را انجام نخواهد داد، اما این خودرو در طول راه اندازی خود به پیست رسید که می توانید آن را در بالا تماشا کنید.

موتور الکتریکی شده با یک گیربکس هفت سرعته متوالی متصل می شود. انرژی موتور الکتریکی یک باتری 900 ولتی مشتق از F1 است. فراری در هنگام کاهش سرعت و ترمز آن را شارژ می کند. ویدیوی بالا نه تنها حرکت 499P را در پیست به تصویر می کشد، بلکه نکته اگزوز را نیز به تصویر می کشد. در قلب این خودرو یک موتور 3.0 لیتری V6 با توربوشارژر دوقلو قرار دارد که قدرتمند و امیدوارکننده به نظر می رسد.

8 عکس ها

یک خودروی مسابقه ای فراری 296 GT3 در دور ایمولا به 499P می پیوندد. این دو از طریق معماری 129 درجه موتور V6 آنها به هم مرتبط هستند، اما طبق گفته فراری، آنها یکسان نیستند. این خودروساز V6 را به دلیل وزن سبک و جمع و جور انتخاب کرد.

499P در جریان فینالی موندیالی فراری امسال در پیست ایمولا رونمایی شد، رویدادی که در پایان سال برای علاقه مندان به موتور اسپرت این شرکت برگزار شد. ماشین با ذوق و شوق در اطراف پیست حرکت می‌کند، حتی اگر راننده آن را به حد اصرار برساند. فراری از یک موتور احتراقی وسط عقب و یک موتور الکتریکی در جلو نیرو می گیرد. قوانین مسابقه قدرت موتور را به 680 اسب بخار محدود می کند، در حالی که موتور الکتریکی 272 اسب بخار (200 کیلووات) تولید می کند. با این حال، مجموع خروجی ترکیبی به 680 اسب بخار محدود شده است.