فراری Purosangue با نمای بیرونی آماده تولید اسپید شد

شاسی بلند فراری Purosangue تغییر بزرگی را برای فراری که به خاطر سوپراسپرت هایش شناخته شده است، نشان می دهد. اگرچه نام فراری مترادف با کوپه های زیبا است، اما این بدان معنا نیست که فراری با اشکال کاربردی تر مخالف است. قبل از ورود فراری به دنیای SUV، این برند ایتالیایی چند کوپه منحصر به فرد 2+2 و حتی شوتینگ بریک GTC4Lusso تمام چرخ متحرک ساخت.

شاسی بلند فراری Purosangue دارای رقبای سرسختی است که باید آنها را شکست دهد تا فراری را به عنوان یک تولید کننده SUV با عملکرد برتر معرفی کند. سخت ترین رقابت آن مطمئناً مربوط به لامبورگینی اوروس خواهد بود که از سال 2018 به فروش می رسد و ثابت کرده است که تقاضای زیادی برای SUV های عملکرد ایتالیایی وجود دارد.



منبع شاسی بلند فراری Purosangue آماده تولید، تحت آزمایشات استتار سبک توسط کارخانه فراری Maranello، ایتالیا، جاسوسی شد. ما تصاویر جاسوسی زیادی را دیده‌ایم که اولین شاسی‌بلند فراری را نشان می‌دهد، اما واضح است که این نمونه آزمایشی خاص نزدیک به مشخصات تولید است. انتظار می‌رود اواخر امسال شاهد یک شاسی‌بلند فراری Purosangue آماده تولید باشیم و سرانجام در سپتامبر رونمایی شود.

فراری Purosangue SUV وسیله نقلیه ای است که مطمئناً انزو فراری را افتخار می کند. انزو واضح بود که ماشین‌های جاده‌ای فراری را برای کمک مالی به تیم‌های مسابقه‌ای خود ساخته است. همانطور که محبوبیت شاسی‌بلندهای پرفورمنس همچنان در حال رشد است، به نظر می‌رسد راهی عالی برای فراری است تا خودرویی کاربردی‌تر بسازد که درآمد کافی برای ایجاد غرور انزو ایجاد کند.

ما انتظار داریم که فراری Purosangue SUV از موتور V8 توربوشارژ یا V12 هیبریدی استفاده کند. یک مدل پایه SUV Ferrari Purosangue به فراری کمک می کند تا حجم زیادی از SUV ها را بفروشد، در حالی که تریم V12 انحصاری ایجاد می کند و گزینه قدرتمندتری را به مشتریان ارائه می دهد.

فراری Purosangue V12 حتی می‌تواند از پیشرانه هیبریدی مشابهی استفاده کند که در اصل در لافراری هایپر یافت می‌شد که برای 950 اسب بخار (708 کیلووات) خوب بود. ابرخودروی فعلی فراری SF90 از یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 و سه موتور الکتریکی برای خروجی ترکیبی 986 اسب بخار (735 کیلووات) و 590 پوند فوت (799 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کند. دو موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو استفاده می‌شوند که به SF90 یک سیستم چهار چرخ متحرک مناسب می‌دهد. سیستم مشابهی را می‌توان در شاسی‌بلند فراری Purosangue به کار برد تا یک سیستم چهارچرخ محرک ثابت شده به آن بدهد.