فراری Purosangue 2023 خود را با ابزار پیکربندی آنلاین بسازید

اسکرین شات های پیکربندی فراری Purosangue 2023
اسکرین شات های پیکربندی فراری Purosangue 2023

اگر از طرفداران Purosangue در مشخصات راه اندازی Grigio Titanio نیستید، شاید پس از مطالعه پیکربندی فراری، آن را بیشتر دوست داشته باشید. ابزار تجسم به شما این امکان را می‌دهد که سوار خودرو را در یکی از 24 رنگ، گزینه‌ای از میان طرح‌های شش چرخ و پنج رنگ کولیس بپوشانید و بین 27 فضای داخلی مختلف (از جمله روکش‌های چرم، آلکانترا یا روکش نیمه آنیلین) را انتخاب کنید. همه اینها را جمع کنید و هزاران هزار تغییر بالقوه در کراس اوور فراری 715 اسب بخاری (533 کیلووات) خواهید داشت.

اگر از رنگ‌های متمایز فراری مانند Rosso Corsa، Giallo Modena، یا Blu Tour De France راضی نیستید، می‌توانید از نمونه کارهای تاریخی این خودروساز نیز انتخاب کنید. انتخاب نویسنده شما Rosso Dino با رنگ دهه 1970 است، اما Blu Scozia – رنگی زیبا که قبلاً کناره‌های 250 GT SWB را تزئین می‌کرد – انتخاب خوب دیگری خواهد بود. علاوه بر این، یک سلب مسئولیت در سایت نشان می‌دهد که فروشنده محلی فراری شما ممکن است به شما کمک کند تا Purosangue خود را حتی بیشتر سفارشی کنید، احتمالاً با رنگ‌های فهرست نشده و انتخاب‌های اثاثه یا لوازم داخلی.

اسکرین شات های پیکربندی فراری Purosangue 2023
اسکرین شات های پیکربندی فراری Purosangue 2023

اگر به دنبال Purosangue هستید، به شما تبریک می گوییم و از روند ساخت آن لذت ببرید. و وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، مطمئن شوید که V12 تنفس طبیعی را در هر فرصتی بپیچید. برای بقیه ما، پیکربندی باید انجام دهد.



منبع

متأسفانه، مانند همه ابزارهای فراری که خودتان بسازید، پیکربندی شامل قیمت نمی شود. این خودروساز مشهور تأیید کرد که Purosangue در هنگام ورود به بازارهای اروپایی از 390,000 یورو (حدود 389,000 دلار با نرخ فعلی مبادله) شروع می شود، اما ما مطمئن هستیم که قیمت آن به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت هنگامی که گزینه های خاص رنگ، روکش داخلی، اگزوزهای اسپرت، قطعات بیرونی فیبر کربن و کالیپرهای ترمز رنگی به ترکیب اضافه می شوند.

فراری Purosangue 2023 بالاخره پس از سال‌ها آزار و اذیت از طرف شرکت و نگرانی طرفدارانش به اینجا رسید. با وجود اینکه در مورد اولین خودروی چهار در این برند احساس می کنید (فراری از نامیدن آن به عنوان SUV خودداری می کند)، Purosangue دارای ویژگی های کلیدی برند مانند یک V12 تنفس طبیعی و یک گیربکس عقب نصب شده با کاپوت بلند است. کابین مسافری که به آن کمک می کند تا با تورهای بزرگ اخیر این برند هماهنگ شود.