فراری SF90 هیبریدی با نیسان GT-R 1000 اسب بخاری در مسابقات درگ نزدیک می‌جنگد

فراری SF90 Stradale، تست

تست ترمز نهایی یک غافلگیری بزرگ بود، با قدیمی تر و سنگین تر GT-R که در فاصله کوتاه تر متوقف شد. صاحب نیسان تیونینگ شده ترمزها را به سرامیک کربن ارتقا داد و به آن اجازه داد فراری را در دور آخر شکست دهد. نیسان GT-R و فراری SF90 Stradale 1000 اسب بخار نیرو تولید می کنند، اما آنها این کار را متفاوت انجام می دهند. این تفاوت‌ها به تفاوت‌های جزئی در مسابقه درگ تبدیل می‌شوند که باعث ایجاد یک ساعت هیجان‌انگیز می‌شود.



منبع

راه های بیشتری برای ساخت یک سوپراسپرت نسبت به همیشه وجود دارد، با برقی سازی که مقداری ادویه بسیار مورد نیاز را به فرمول عملکرد اضافه می کند. سه موتور الکتریکی به فراری SF90 Stradale کمک می‌کند تا قدرتمندترین مدل جاده‌ای تولید شده تا کنون باشد، و جدیدترین ویدیوی YouTube Carwow آن را در برابر یک رقیب شایسته – یک نیسان GT-R تیونینگ شده قرار می‌دهد.

سپس این دو در یک جفت مسابقه رولینگ به رقابت پرداختند. اینجا جایی بود که فراری درخشید و احتمالاً موتورهای الکتریکی خود را تقویت کرد. در هر دو مسابقه، فراری در ابتدا سریعتر از GT-R شتاب گرفت، اما نیسان قبل از عبور از خط پایان در رده دوم، درست پشت سر SF90 Stradale، فاصله را کاهش داد. با این حال، GT-R در سومین مسابقه رولینگ درخشید که برای پیروزی نیاز به کمی آمادگی داشت.

در اولین مسابقه درگ، این زوج شروعی یکنواخت از خط داشتند، اما GT-R قبل از عبور آن دو از خط پایان، فراری را محکم در جایگاه دوم قرار داد. مسابقه دوم با وجود پرتاب بهتر فراری تفاوتی نداشت. GT-R سریعتر بود و یک چهارم مایل را در 9.5 ثانیه طی کرد. فراری این کار را در 9.7 ثانیه انجام داد.

GT-R همچنین 1000 اسب بخار (745 کیلووات) قدرت تولید می کند که از JM Imports تعمیرات اساسی موتور دریافت کرده است. موتور 3.8 لیتری توئین توربو V6 نیز 848 پوند (1150 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. فراری همچنین 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما این کار را با جفت کردن یک موتور 4.0 لیتری V8 با سه موتور الکتریکی انجام می دهد. گشتاور فراری کاهش یافته است – 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) – اما همچنین سبک تر است و 3483 پوند (1570 کیلوگرم) وزن دارد. GT-R با وزن 3858 پوند (1750 کیلوگرم) سنگین تر است.