فراری SF90 Drag Races LaFerrari، Bugatti Chiron در نبرد هایپرکار

رقیب اصلی آن برای این ویدیو نیز یک فراری است، به ویژه SF90 Stradale. این نیز یک هیبریدی است، اما همانطور که بدون شک می دانید، دارای سه موتور الکتریکی است که با یک توربوشارژر دوقلو V8 4.0 لیتری کار می کنند. قدرت کمی نسبت به لافراری با قدرت 986 اسب بخار افزایش می یابد و از طریق گیربکس هشت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می شود. و بله، یک بوگاتی شیرون 1500 اسب بخاری نیز در انتهای ویدیو ظاهر می شود.

و این دقیقاً همان چیزی است که ما در این ویدیو از آن دریافت می کنیم DragTimes. این اکشن در یک نوار کشیدن خصوصی اتفاق می‌افتد و برای اطمینان از درک کامل این وضعیت، کمترین ماشین قدرتمند اینجا 950 اسب بخار قدرت دارد. این LaFerrari خواهد بود که از پیشرانه هیبریدی خود متشکل از یک موتور 6.3 لیتری V12، یک موتور الکتریکی تکی و یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه استفاده می کند تا تمام این نیرو را به چرخ های عقب بفرستد.

با این حال، بخش عمده اکشن فراری-در مقابل-فراری است. از حالت سکون، لافراری هیچ شانسی در برابر SF90 چهار چرخ متحرک ندارد. او به برتری زودهنگام می رسد و همانجا می ماند، اما باخت در لافراری هنوز بهتر از پیروزی در هر چیز دیگری است. مسابقات باقیمانده همگی از یک رول معمولی شروع می شوند و این زمانی است که لافراری می درخشد. دو نبرد را در اکشن نزدیک به دست می آورد که SF90 در دور چهارم پیروز شد. هر کدام با دو برد مساوی، یک مسابقه رول پنجم برگزار می شود و لافراری روز را با برد کلی به پایان می رساند.

فراری SF90 یکی از سریع ترین خودروهای تولیدی در حال حاضر در بازار است. بوگاتی شیرون یکی از قدرتمندترین هاست. و لافراری یک خودروی عجیب و غریب بسیار کمیاب است که نیازی به معرفی ندارد. دیدن هر سه در یک مکان به اندازه کافی خاص است، اما دیدن آنها در حال مسابقه؟ این یک رفتار بسیار خاص است.

اما این پایان کار مسابقه ای نیست. SF90 با بوگاتی شیرون برای یک مسابقه تمام چرخ متحرک ایستاده آماده می شود. این دو خودرو به تنهایی نزدیک به 2500 اسب بخار قدرت دارند و هر دو راننده پرتاب برابری دارند. آیا فراری می تواند علیرغم یک نقطه ضعف بزرگ قدرت خود را حفظ کند؟ ما آن نتیجه را برای فاش شدن ویدیو می گذاریم.



منبع