فروشگاه فیات اکنون در Metaverse وجود دارد، تست درایو را در La Pista 500 ارائه می دهد

فیات می گوید که محصول Genius آن دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر و شنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در دسترس است. نمایندگی فیزیکی برای تست درایو.



منبع

در حالی که New 500 La Prima by Bocelli تنها فیات موجود در فروشگاه Metaverse است، این شرکت اعلام کرد که تا پایان سال به کل خط تولید 500 گسترش خواهد یافت. در اوایل سال 2023، کل مجموعه فیات و محصولات آن در دسترس خواهد بود.

4 عکس ها

فناوری ما را به مسیری طولانی رسانده است. Metaverse که تصویری تخیلی از اینترنت به عنوان یک کل است، اکنون به لطف فناوری که از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می کند، تبدیل به یک چیز شده است. و اکنون، یک فروشگاه فیات در متاورس با راه اندازی اولین نمایشگاه متاورس جهان، فروشگاه فیات متاورس، در دسترس است.

علاوه بر این، مشتریان همچنین می‌توانند نگاه دقیق‌تری به نحوه عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی و حالت‌های مختلف رانندگی و شارژ EV داشته باشند و همچنین با انتخاب بدنه، رنگ، فضای داخلی و هر ویژگی دلخواه دیگری، مدل را سفارشی کنند. برای تکمیل آن، مشتریان همچنین می‌توانند تجربه رانندگی را روی فیات 500 لا پریما جدید بوچلی در لاپیستا 500، مسیری روی سقف ساختمان لینگوتو در تورین، دوباره خلق کنند.

فروشگاه فیات متاورس که با همکاری Touchcast و مایکروسافت توسعه یافته است، نوید یک فرآیند خرید فیات به کمک انسان، آنی، واقعی و بدون استرس را می دهد. فروشگاه Metaverse دارای یک Fiat Product Genius است، یک شخص واقعی که می تواند به هر سوال مشتری در زمان واقعی پاسخ دهد.