فروشگاه لوازم یدکی کارماویژن ارائه دهنده انواع قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس

فروشگاه لوازم یدکی کارماویژن ارائه دهنده انواع قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس چین یدک

با اینکار هم در زمانتان صرفه جویی میشود و بدون رفتن به فروشگاه میتوانید لوازم مورد نیازتان را درب منزل تحویل بگیرید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید مدل خودرو و شماره شاسی آنرا به کارشناس مربوطه بدهید و تا در سریع ترین زمان قطعه را برای شما پیدا کرده تا بعد آنرا برای شما ارسال نماید. اما یکی از مشکلاتی که خودروهای چینی با آن دست و پنجره نرم می‌کنند، کمبود لوازم یدکی و قطعات خودرو است.

  • پیشرانه تعبیه شده در اچ سی کراس ، همان موتور نام آشنای TU5 میاشد.
  • در این بخش قطعات یدکی h30 cross را طبق دسته بندی که در قسمت چب انجام شد، خدمتتان معرفی می کنیم که شرایط سفارش تک تک محصولات بصورت عمده و تک از چین یدک توس برای شما مشتریان محترم فراهم گردیده است.
  • در مدل H30 Cross به خوبي مي توان طرح زيبا و خصوصيات اسپرتي را مشاهده كرد و بايد گفت سواري با دانگ فنگ اچ 30 کراس حس رانندگي با يك خودروي اسپرت را به راننده منتقل مي نمايد.
  • برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم و قطعات یدکی دانگ فنگ اچ سی کراس، با آریان یدک تماس بگیرید.
  • صفحه کیلومتر شمار در این خودرو بسیار مجهز و کامل است و تمام اطلاعات لازم را در مورد وضعیت فنی خودرو در هنگام رانندگی ارائه می‌دهد.

ضمنا، همیشه به فروشگاهی که لوازم یدکی خودرو را از آن خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید. ما در یدک مارکت تلاش می‌کنیم محصولاتی را به دست شما برسانیم که همگی توسط بهترین برندها ساخته شده‌اند و نیازی نیست که دیگر نگران این مساله باشید. مشاوران ما همیشه آماده هستند تا به شما برای خرید لوازم یدکی دانگ فنگ H30 کراس مشاوره بدهند. خرید لوازم یدکی اچ سی کراس با سابقه بالا در خصوص واردات لوازم خودروهای چینی در چند سال اخیر توانسطه است رضایت اکثر مشتریانی که نیاز به قطعات یدکی اچ سی کراس را دارند جلب کند . این شهر بزرگ و دیدنی یکی دیگر از شهر های بزرگی است که ما قطعات و لوازم اچ سی کراس را به این شهر و شهر های اطراف آن ارسال میکنیم.

شرکت خودرو سازی دانگ فنگ همکاری گسترده ای با شرکت های مطرح همچون هیوندا و کیا موتورز دارد . بعد از ورود خودروهای سنگین این شرکت در ایران شاهد اولین سواری آن به نام اچ سی کراس توسط شرکت ایران خودرو هستیم . به دلیل امکانات بالاتری که نسبت به محصولات شرکت ایران خودرو داشت با استقبال خوبی مواجه شد . شاپ یدکی توجه ویژگی به اصالت کالا و سلامتی فیزیکی آن دارد تا همواره با حضور در بازار بزرگ قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی بتواند خواست مشتریان خود رو به ساده ترین و در دسترس ترین شکل ممکن و با قیمتی رقابتی برآورده نماید.

بسیاری از قطعات یدکی دانگ فنگ h30 کراس نیز مانند سایرخودروهای چینی به سختی پیدا می‌شوند. یدک مارکت مجموعه‌ای از بهترین لوازم یدکی اچ سی کراس را برای شما فراهم کرده تا با اطمینان خاطر قطعات مورد نیاز خودروی خود را خریداری کنید. لوازم یدکی اچ سی کراس شرکت ( دانگ فنگ ) شامل لوازم جانبی بدنه , منبع موتوری و جلوبندی می باشد .

نیل یدک، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات خودرو است که دسترسی شما را به بازار لوازم یدکی خودرو تهران هموار می‌کند. این سایت به شما کمک می‌کند تا قطعه مورد نیاز خود را پیدا کنید و پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن در هرکجای ایران که باشید درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. دانگ فنگ در سال 2013 موفق به کسب رتبه دوم تولید خودرو در چین شد که ایران خودرو پس از بستن قرارداد جدید با پژو به سراغ شرکت Dongfeng رفت و خودرو H30 CROSS را وارد مجموعه محصولات خود نمود. برای تهیه تمامی لوازم یدکی اچ سی کراسبا کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمایید. همانطور که احتمالا میدانید هر قطعه ای از خودرو طول عمر مشخصی دارد. به عنوان مثال تسمه تایم باید در هر ۶۰ هزار کیلومتر یا حداکثر هر ۹۰ هزار کیلومتر تعویض شود.

در عقب اچ سی کراس شاهد چراغ هایی هستیم که مانند محصولات قدیمی کمپانی ولوو تا بخش انتهایی سقف ادامه یافته اند. موتور A16 استفاده شده در این خودرو با فناوری VVT به شما امکان می‌دهد زمان توزیع گاز را تنظیم کنید. این موتور با تمام استانداردهای اروپایی مطابقت دارد و به اندازه کافی، قدرتمند و قابل اعتماد با قدرت زیاد است. انتشار کم گازهای خروجی مضر، الزامات ایمنی این خودرو را برآورده می‌کند. لازم به ذکر است که این موارد تنها بخش کوچکی از لوازم یدکی خودرو h30 cross بودند که صرفا جهت معرفی آورده شد و تمامی این محصولات این خودرو در هر دسته بندی برای سفارش از سوی شما آماده است.

دلیل اصلی محبوبیت این مجموعه همین واردات مستقیم و بدون واسطه است چون زمانی که لوازم یدکی با کیفیت و اصل با قیمت فوق العاده منصفانه به فروش می رسند بعد از یک مدت باعث رونق و توسعه کسب و کار می شود. این خودرو حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و ایران خودرو است و در دو مدل دانگ فنگ H30 و S30 عرضه می شود که در ادامه به بررسی ویژگی های این دو مدل می پردازیم. در مدل H30 Cross به خوبي مي توان طرح زيبا و خصوصيات اسپرتي را مشاهده كرد و بايد گفت سواري با دانگ فنگ اچ 30 کراس حس رانندگي با يك خودروي اسپرت را به راننده منتقل مي نمايد. تمامی قطعات و تجهیزات نام برده با نازل ترین قیمت ها در فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم یدکی H30 Cross موجود می باشد.به علت متغیر بودن قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن های بخش اطلاعات تماس همین صفحه با کارشناسان در ارتباط باشید و استعلام قیمت بگیرید. در ادامه به ریز قطعات یدکی موجود در خصوص خودرو h30 cross خواهیم پرداخت که در دسته بندی موتوری، بدنه و جلو بندی قابل تفکیک است. ما با تیمی با انگیزه، جوان و متخصص به دنبال ایجاد زیرساخت هایی هستیم که مشتریان ایرانی در سراسر کشور بتوانند به راحتی، قطعه اصلی خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با خدمات و پشتیبانی متمایز خرید کنند.

شرکت‌های زیادی موفق شده‌اند که قطعات یدکی اچ سی کراس را وارد کشور کرده و به فروش برسانند تا خریداران این محصول، خیال‌شان از بابت این موضوع آسوده باشد. فروشگاه چین اتو یدک به بسیاری از شهر های کشور قطعات و لوازم ارسال میکند که یکی از این شهر های زیبا و بسیاری دیدنی شهر شیراز میباشد. شما هموطنان عزیز ساکن شیراز میتوانید با فروشگاه های ما تماس گرفته و لوازم اچ سی کراس خود را تهیه نمایید. فروشگاه چین اتو یدک انواع لوازم موتوری اچ سی کراس ، لوازم بدنه اچ سی کراس ، لوازم گیربکس اچ سی کراس و لوازم داخل کابین اچ سی کراس را موجود دارد. تمامی این قطعات خریداری شده اصل بوده و از شرکت های تامین قطعات چینی تهیه شده اند. این قطعات با سرویس تیپاکس ارسال شده و حداکثر در ظرف دو روز (بنا به گفته شرکت تیپاکس) ارسال خواهد شد.

سلام خدمت دوستان عزیز میخوام تجربه یک سال استفاده از H30 Cross رو بدون هیچ گونه تعصبی در اختیار شما بزارم. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. فروشنده انواع کفشک لنت تویوتا در مدل و تناژهای مختلف ۲تن -۳تن-۵تن و…

کمپانی خودرو سازی دانگ فنگ، یکی از چهار شرکت خودروسازی بزرگ واقع در کشور چین است که همواره با تولید خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و هم چنین تولید لوازم یدکی و قطعات خودرو، توانسته است جایگاه خود را در بازار فروش خودرو تثبیت کند. یکی از خودروهای تولید شده توسط این کمپانی، خودرو اچ سی کراس است که فروش بسیار بالایی را به نسبت سایر محصولات چینی دارد. شرکت دانگ فنگ در سال ۱۳۹۵ به وسیله کمپانی ایران خودرو با محصول اچ سی کراس، به ایران راه پیدا کرد. در کشور ایران از این کراس اوور، استقبال بی نظیری شد و خیلی زود توانست فروش بالایی را در بین سایر خودروها به خود اختصاص دهد.