فورد ترانزیت سفارشی 2023 چیزی را در عکس های جاسوسی جدید پنهان نمی کند

با این حال، اینها اشکالات جزئی در تصویر بزرگتر هستند. بدون هیچ گونه استتاری که بتوان از آن صحبت کرد، اولین نسخه کامل از نسل بعدی Transit Custom احتمالاً در گوشه و کنار است. این موضوع با E-Transit Custom جدید تمام الکتریکی که در ماه مه معرفی شد، تقویت شده است و دارای ظاهری تقریباً یکسان است. همه جزئیات E-Transit اعلام نشد، با این حال – فورد گفت که در سپتامبر ارائه خواهد شد. آیا این صرفاً تصادفی است که یک خودروی آزمایشی جدید Transit Custom بدون استتار در سپتامبر کمتر از یک هفته دیگر به نظر می رسد؟ خیلی بعید است

در این مثال، اصطلاح عکس جاسوسی معنای کمی متفاوت از آنچه که ما معمولاً ارائه می دهیم را تداعی می کند. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، در هیچ جای این وانت فورد حتی یک تکه استتار وجود ندارد. ما هیچ پانل پلاستیکی نمی بینیم. هیچ برچسب نور تقلبی وجود ندارد. حتی نشان‌های فورد نیز به‌طور کامل نمایش داده می‌شوند. دوستان، این فورد ترانزیت سفارشی کاملاً جدید است که حداقل از منظر طراحی کاملاً فاش شده است.

Transit Custom یک ون است که در اروپا عرضه می شود، جایی که مدل فعلی آن چندین سال است که وجود دارد. و به منظور افشای کامل، مواردی در این ون خاص وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد. ما هیچ کامویی نمی بینیم، اما نوار سیاهی وجود دارد که تمام خط بدنه را که سقف برافراشته روی ون قرار دارد پوشانده است. نوار بیشتر روی خط بدن در بالای آن، با کمی وجود دارد بیشتر نواری که به اطراف جلوی سقف شیب‌دار می‌رسد. هدف از این کار نامشخص است، اما این نشانه این است که این وسیله نقلیه برای یک قطعه نمایندگی در نظر گرفته نشده است. همچنین فاقد محفظه آینه و سپر عقب است.