فورد در حال حاضر 150000 خودروی شاسی بلند موستانگ Mach-E ساخته است


فورد از تقاضای زیادی برای خودروهای الکتریکی خود در ایالات متحده برخوردار است – تنها در ماه اکتبر، حدود 6261 دستگاه تحویل داده شد که نشان دهنده افزایش 120 درصدی نسبت به اکتبر سال 2021 است. بخش قابل توجهی از این رشد به لطف موستانگ ماخ است. E، که به تازگی به یک نقطه عطف تولید رسیده است. 150000مین کراس اوور الکتریکی از خطوط مونتاژ خارج شد زیرا شرکت بیضی آبی به گسترش بازارهایی که موستانگ EV در آنها عرضه می شود ادامه می دهد.

تولید انبوه موستانگ Mach-E در سال 2020 آغاز شد و از اکتبر 2021، این کراس اوور الکتریکی نیز در کارخانه تولید فورد در چونگ کینگ چین در حال تولید است. برای سال 2023، مدل باتری دار در مجموع در 37 کشور در سراسر جهان در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، در حالی که در زمان عرضه این خودرو حدود 2 سال پیش، 22 کشور افزایش یافته است.

زمانی که ما پونی را روی این موستانگ گذاشتیم، می‌دانستیم که شکاکانی خواهیم داشت. چیزی که ما در آن زمان نمی دانستیم این بود که چقدر این خودرو محبوب خواهد شد. دارن پالمر، نایب رئیس بخش فورد مدل e، می‌گوید: «من عاشق دیدن خودروهای موستانگ Mach-E در جاده‌ها و صحبت با مشتریان هستم، و بیشتر و بیشتر از آن‌ها می‌بینم.

برخی از جدیدترین محصولات اضافه شده به بازارهای موستانگ Mach-E نیوزلند، برزیل و آرژانتین هستند که همگی بخشی از استراتژی گسترده تر فورد برای رسیدن به تولید سالانه 600000 دستگاه برقی الکتریکی تا پایان سال 2023 هستند. تا سال 2026، سازنده می خواهد برای شروع ساخت بیش از 2 میلیون خودروی الکتریکی در سال. بخش اساسی این طرح، کارخانه مهر زنی و مونتاژ Cuautitlán است که در آن 150000مین موستانگ Mach-E مونتاژ شد.

با این حال، مانند هر شروع جدید دیگری، همه چیز به آرامی پیش نمی رود. همین اخیرا، گزارش های مصرف کننده کراس اوور برقی را از لیست خودروهای پیشنهادی خود حذف کرد. در آخرین بررسی قابلیت اطمینان خودرو از این سازمان، Mustang Mach-E عملکرد چشمگیری نداشت و تنها خودروی برقی فعلی بود که شکست خورد. گزارش های مصرف کننده‘ توصیه



منبع