فورد رنجر برای تبلیغ رالی موتورسیکلت های خارج از جاده تغییر رنگ داده است


تولیدات یکباره در صنعت خودرو، به ویژه برای اهداف تبلیغاتی رایج است. نام تجاری پادشاه است و خودروسازان اغلب با شرکت های دیگر برای رویدادهای مشترک همکاری می کنند. فورد برزیل اخیراً با نام تجاری استرالیایی سبک زندگی Deus Ex Machina برای ایجاد یک رنجر منحصر به فرد با پتینه زنگ زده همکاری کرده است.

این پیکاپ «آبی زنگ‌زده» نام دارد و رنگ بیرونی وانت آبی کم‌رنگ است که رگه‌هایی از زنگ زدگی از آن عبور می‌کند و ظاهری ناهموار و فرسوده به کامیون می‌دهد. ظاهر قدیمی مطمئناً توجه یک نفر را به خود جلب می کند، اما Deus Ex Machina ارتقاهای دیگری را برای رنجر انجام داد.

این برند سبک زندگی که به‌خاطر پوشاک و موتورسیکلت‌های سفارشی‌اش شناخته می‌شود، همچنین یک قفسه سقف، چراغ‌های مه شکن، یک نوار اسپرت و برخی از مارک‌های Deus Ex Machina را زیر بیضی آبی فورد در درب عقب و جاهای دیگر کامیون اضافه کرد. در داخل، به نظر می رسد که کامیون کارت های سفارشی درب و سایر ارتقاء ها را از شرکت اتریشی دریافت می کند.

این اولین همکاری فورد و Deus Ex Machina است که برای اولین بار در مسابقات رالی سوانک برزیل، رقابت موتورسیکلت‌های آفرود برای دوچرخه‌های قدیمی و مدرن، به نمایش درآمد. مشارکت بخشی از یک استراتژی است که تجارب عمومی منحصر به فردی را برای مردم ایجاد می کند. در این رالی، فورد درایوهای تست رنجر را ارائه کرد که به مردم اجازه می‌داد پشت فرمان کامیون‌های FX4 و Limited بنشینند. اکنون که رالی به پایان رسیده است، Deus Ex Machina Rusy Blue را در فروشگاه خود در سائوپائولو در برزیل به نمایش می گذارد.

Fabrizzia Borsari، مدیر بازاریابی فورد گفت: “همکاری با Deus Ex Machina بخشی از موقعیت فورد به عنوان یک برند ممتاز آفرود است که با مخاطبان جدیدی از علاقه مندان مرتبط است که فعال هستند و به دنبال چالش ها، دستاوردها و تجربیات انحصاری بیشتری هستند.” ارتباط

فورد برای مدل سال 2022 تغییر قابل توجهی به رنجر ارائه کرد. فورد کامیون نسل T6 را برای بیش از 11 سال فروخت و پیکاپ را به آمریکا بازگرداند و نام رنجر را در دهه 2010 احیا کرد. پیکاپ جدید بزرگتر از مدلی است که جایگزین آن شده است و با کابینی کاملاً بازطراحی شده معرفی شده است. فورد همچنین رنجر رپتور را در سال 2023 با موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت 288 اسب بخار (215 کیلووات) و 362 پوند فوت (491 نیوتن متر) به ایالات متحده خواهد آورد.



منبع