فورد رنجر رپتور داینو ران مدل 2023 274 اسب بخار را در چرخ ها نشان می دهد

51 عکس ها

به نظر می رسد خریداران آمریکایی برای همیشه منتظر ورود فورد رنجر جدید بوده اند. در همین حال، طرفداران کامیون در استرالیا کامیون‌های سایز متوسط ​​را در طعم‌های مختلف در حال حاضر برای نمونه دارند، از جمله Raptor داغ. این ویدیوی جدید از کارشناس خودرو سه نسخه را برای تست قدرت به داینو شاسی می برد.

فورد رنجر رپتور نسل 2022

قبل از بحث در مورد اعداد داینو، مهم است که توجه داشته باشید که این ارقام بسته به انواع فاکتورها می توانند بسیار متفاوت باشند. ما مطمئناً اعداد دیوانه‌وار ناشی از تنظیمات نادرست داینو را دیده‌ایم. شرایط جوی و انواع انتقال نیز می توانند نقش داشته باشند. ما به این نکته اشاره می کنیم زیرا اعداد به اشتراک گذاشته شده در این ویدیو کاملاً شگفت آور هستند و موتورهای دیزلی قدرتی بسیار بیشتر از حد انتظار روی چرخ ها نشان می دهند. در همین حال، رپتور با کمتری چک می کند.

اول، دیزل ها. رنجر چهار سیلندر 170 اسب بخار (127 کیلووات) را به چرخ ها نشان می داد. این کاهش 18 درصدی قدرت است که عموماً برای خودرویی با گیربکس اتوماتیک بالاتر از حد متوسط ​​در نظر گرفته می شود. دیزل V6 حتی بهتر عمل می کند و 212 اسب بخار (158 کیلووات) تولید می کند. با انجام محاسبات، می بینیم که تنها 14 درصد افت توان بین موتور و زمین وجود دارد. این بسیار بالاتر از حد متوسط ​​است، حتی برای خودرویی با گیربکس دستی. با این حال، فورد رنجر دستی را برای سال 2023 در استرالیا کنار گذاشت، بنابراین تمام کامیون‌های اینجا از یک 10 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.



منبع

نزدیک به یک سال از عرضه رنجر 2023 برای مخاطبان جهانی می‌گذرد، بنابراین بیایید به یک تجدید نظر سریع بپردازیم. نیرومحرکه ها برحسب منطقه متفاوت خواهند بود و قدرت دیزل در خارج از ایالات متحده رایج است. برای استرالیا، این به معنای یک توربوشارژ 3 لیتری V6 با قدرت 247 اسب بخار (184 کیلووات) و یک توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر با 207 اسب بخار (154 کیلووات) است. جالب‌تر رنجر رپتور است که از یک مشعل گازی 3.0 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو بهره می‌برد. قوانین آلایندگی اروپا قدرت را به 288 اسب بخار (214 کیلووات) محدود می کند، اما در استرالیا، برای 392 اسب بخار (292 کیلووات) خوب است. ما انتظار داریم رتبه مشابهی برای آمریکای شمالی داشته باشیم.