فورد رنجر پلاتینیوم دارای موتور توربو V6، طراحی منحصر به فرد است

منحصراً به Ranger Platinum محدود نمی شود، اما سیستم های پیشرفته کمک راننده بسیار مفید هستند. این موارد شامل کمک پارک فعال، هشدار نقطه کور با هشدار ترافیک متقاطع و پوشش تریلر، هشدار تغییر خط و دوربین 360 درجه است. همه این ویژگی‌ها در رنجر اروپا که در حال حاضر در سرتاسر قاره به فروش می‌رسد، استاندارد هستند و اولین تحویل مشتریان برای اواخر بهار 2023 برنامه‌ریزی شده است.



منبع 19 عکس ها

فورد رنجر جدید اکنون در اروپا و سایر مناطق در سراسر جهان به فروش می رسد اما تا سال آینده به ایالات متحده نمی آید. سازنده بیضی آبی محدوده پیکاپ تراک ها را در قاره قدیم با یک تریم جدید که به عنوان لوکس ترین رنجر ساخته شده است، گسترش می دهد. Ranger Platinum ظاهری منحصر به فرد و موتور توربودیزل V6 قوی در زیر کاپوت دارد. این خودرو به Ranger Raptor، Ranger، Wildtrak، Ranger Limited، Ranger XL و Ranger XLT در حال حاضر موجود در گسترده ترین طیف وسیعی از کامیون های Ranger در فروش می پیوندد.

آسیاب دیزلی V6 در جلو، بخش مشخصی از تجهیزات استاندارد رنجر پلاتینیوم است. این موتور که به یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک متصل شده است، 247 اسب بخار قدرت (184 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این نیرو از طریق سیستم جدید تمام چرخ محرک تمام وقت با کنترل الکترونیکی کامیون به هر چهار چرخ می رسد. در مدل پلاتینیوم، گیربکس بر روی پایه های مخصوص نصب شده است که برای کاهش نویز و لرزش مجدد مهندسی شده اند. فورد می‌گوید نتیجه، بدون توجه به شرایط، عملکرد دقیق‌تر و پاسخ‌گوتر است.